با افزايش 25 دستگاه اتوبوس دوكابين به خط 10 تندرو ضمن افزايش ظرفيت جابه جايي، خدمات رساني در اين خط شبانه روزي شده است.
به گزارش ايسنا معاون ترافيك شهرداري تهران با اعلام خبر فوق افزود: همچنين بزودي شاهد بهره برداري كامل خط 4 اتوبوس هاي تندرو از پارك وي تا ترمينال جنوب خواهيم بود.
وي ادامه داد: با توجه به سفرهاي دانشجويي در مسير بزرگراه اشرفي اصفهاني صورت مي گيرد، 25 دستگاه اتوبوس دوكابين به خط 10 اضافه شد كه بر اين اساس خدمات رساني شبانه روزي در اين خط محقق شده است.
معاون شهرداري تهران تصريح كرد: خدمات رساني شبانه در خط 10 اتوبوس هاي BRT به وسيله 10 دستگاه اتوبوس صورت مي گيرد كه در صورت افزايش مسافران تعداد اتوبوس هاي فعال نيز افزايش خواهد يافت.
وي تاكيد كرد: همچنين در خط 2 سامانه اتوبوس هاي تندرو نيز 50 دستگاه اتوبوس دوكابين جديد به كارگيري شده است تا ضمن افزايش ظرفيت ناوگان، سطح خدمات رساني به شهروندان در مناطق جنوب شهر را ارتقا دهيم و در راستاي سياست عدالت محوري گام برداريم.
تشكري هاشمي خاطرنشان كرد: به تدريج اتوبوس هاي جديد دوكابيني كه وارد كشور مي شوند، بعد از خطوط تندرو، به خطوط ويژه و ساير خطوط اتوبوسراني وارد خواهند شد تا خدمات رساني مناسبي را در تمامي خطوط اين شبكه داشته باشيم.
توافق شهرداري و دولت براي احداث متروي پرند
تشكري هاشمي همچنين از توافق شهرداري و دولت براي راه اندازي خط متروي پرند خبر داد و افزود: در صورتي كه يك سوم هزينه پرداخت شود احداث اين خط آغاز مي شود.
سيدجعفر تشكري هاشمي با بيان اينكه توافقاتي براي ساخت مترو پرند به فرودگاه امام خميني(ره) تا جنوب خط يك مترو داشته ايم، به مهر گفت: 100 درصد هزينه هاي اين خط بايد توسط دولت تامين شود و در صورتي كه يك سوم اعتبارات لازم به شهرداري تهران داده شود احداث اين خط آغاز مي شود.