0

جنگ براي يک لقمه نان

 
samsam
samsam
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : بهمن 1387 
تعداد پست ها : 50672
محل سکونت : یزد

جنگ براي يک لقمه نان

nemy Territory: QUAKE Wars ،DOOM 3 و Wolfenstein: Enemy Territory عناوين مشهوري از بازي‌هاي اول‌شخص شوترند که هر يک در زمان خود به يک پديده تبديل شده‌اند.

تمام اين بازي‌ها محصول شرکت Splash Damage هستند.

جديدترين بازي اين شرکت که تنها به توليد بازي‌هاي اول‌شخص شوتر مشغول است، Brink نام دارد.

داستان بازي Brink در سال 2035 رخ مي‌دهد. زماني که زمين گرم‌تر شده است و ساکنان آن با مشکلات قحطي، کم‌آبي و جنگ دست به گريبان هستند. در اين شرايط تنها کساني که در شهر آرک به‌سر مي‌برند جاي امني دارند.

آرک شهري شناور روي اقيانوس است که مي‌تواند موادغذايي ساکنان خود را تامين کند اما وقتي منابع محدود اين شهر نيز کفاف ساکنان متعدد آن‌را نمي‌دهد، رخ دادن جنگ اجتناب‌ناپذير است. جنگ ميان گروه‌هاي نامنظم چريکي و حاکمان شهر رخ مي‌دهد.

شخصيت‌هاي اصلي داستان، به ذات خوب يا بد نيستند و اين طرز بازي بازيکن است که نمايي خوب يا بد از قهرمان يا هر يک از مولفه‌هاي داستان بازي به‌نمايش مي‌گذارد.

Brink به‌عنوان يک بازي اول‌شخص شوتر که در آينده رخ مي‌دهد، بيش از حد انتظار واقع‌گرايانه است و سلاح‌ها بيشتر به سلا‌ح‌هاي خودکار و انفجاري پيشرفته امروزي شباهت دارند.

در گيم‌پلي اين بازي، انجام فعاليت تيمي، نقش به‌سزايي ايفا خواهد کرد و شما به‌عنوان قهرمان بازي، رهبري يک گروه از کاراکتر‌هاي هم‌تيمي را برعهده خواهيد داشت که مي‌توانند NPC يا بازيکن باشند؛ اين بدين معناست که قابليت يک‌نفره و يا Cooperative در بازي وجود دارد.

هر بازيکن مي‌تواند يکي از سه نوع بدن متوسط، ورزيده و يا سنگين‌وزن را انتخاب کند. بدن ورزيده مي‌تواند به‌سادگي از در و ديوار بالا برود و حتي در صورت امکان در برخورد‌هاي فيزيکي سريع، دشمن را از پاي درآورد.

بدن سنگين‌وزن براي حمل سلاح‌هاي سنگين و تخريب سنگر‌ها و لايه‌هاي دفاعي دشمن مناسب است اما در مقابل تحرک کمي داشته و کند عمل مي‌کند.

بدن متوسط حد واسط اين دو بدن است و معمولا بخشي از اين توانايي‌ها را در اختيار دارد.

گيم‌پلي بازي تنها شامل نبرد نيست. همکاري با تيم‌هاي ديگر و حتي دست به يکي کردن‌هاي موقت با دشمن، عضوگيري براي گروه، توجه به سلامت هم‌تيمي‌ها، تغيير چهره براي نفوذ به قلب دشمن و انتخاب هدف، بخش‌هايي از گيم‌پلي متنوع اين بازي است.

داستان بازي خطي نيست و بيشتر به يک Sandbox شباهت دارد و بازيکن مي‌تواند در انتخاب هدف، مختار عمل کند.

بازيکن مي‌تواند با کسب تجربه، برخي از توانايي‌هاي خود را تقويت کند.

بعضي از آيتم‌هاي بازي براي بازيکناني که تجربه بيشتري دارند باز خواهد بود.

سازنده بازي قصد دارد تاثير ميزان تجربه را در روش بازي گروهي نيز به‌کار ببندد، از همين‌رو باتجربه‌تر‌ها در يک مبارزه دسته‌جمعي نه تنها ماهرترند بلکه توانايي بيشتري خواهند داشت، پس بخش داستاني بازي نيز از اهميت ويژه‌اي برخوردار خواهد بود.

اين بازي در سپتامبر سال ميلادي جاري براي Xbox 360 ،PS3 و ويندوز به بازار خواهد آمد.بايت

چهار راه برای رسیدن به آرامش:
1.نگاه کردن به عقب و تشکر از خدا  2.نگاه کردن به جلو و اعتماد به خدا  3.نگاه کردن به اطراف و خدمت به خدا  4.نگاه کردن به درون و پیدا کردن خدا

پل ارتباطی : samsamdragon@gmail.com

تالارهای تحت مدیریت :

مطالب عمومی کامپیوتراخبار و تکنولوژی های جدیدسیستم های عاملنرم افزارسخت افزارشبکه

 

جمعه 4 تیر 1389  4:54 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها