افزايش نارضايتي كاربران از رايانه ها در سال 2009
بر اساس بررسي هاي موسسه consumerdirect در بريتانيا ميزان شكايت از
عملكرد لپ تاپ ها در سال 2009 نسبت به سال قبل از آن 42 درصد بيشتر بوده
است.
اين شكايات كه معمولا از طريق اينترنت يا تلفن بيان مي شود رشد
چشمگيري داشته و به نظر مي رسد شركت هاي سازنده اين محصولات بايد از
عملكرد خود تجديد نظر كرده و بر استحكام محصولاتشان بيفزايند.
جالب آنكه شكايت در مورد لپ تاپ ها پس از شكايت از كيفيت اتومبيل هاي
دست دوم و مستعمل در رتبه دوم بوده و افزايشي بي سابقه داشته است.
پس از لپ تاپ ها تلويزيون ها و موبايل ها هم مشتريان ناراضي زيادي
داشته اند. اين در حالي است كه حجم كلي شكايات مربوط به كالاها و لوازم
الكترونيك در سال 2009 كاهش يافته است. اسامي شركت هاي سازنده اي كه
بيشترين حجم شكايات را به خود اختصاص داده اند افشا نشده است.
چهار راه برای رسیدن به آرامش:
1.نگاه کردن به عقب و تشکر از خدا 2.نگاه کردن به جلو و اعتماد به خدا 3.نگاه کردن به اطراف و خدمت به خدا 4.نگاه کردن به درون و پیدا کردن خدا
پل ارتباطی : samsamdragon@gmail.com
تالارهای تحت مدیریت :
مطالب عمومی کامپیوتراخبار و تکنولوژی های جدیدسیستم های عاملنرم افزارسخت افزارشبکه
جمعه 9 بهمن 1388 10:48 AM
تشکرات از این پست