0

گوگل ادز چه کمکی می‌تواند به کمپین‌های سئو کند؟

 
farhad25
farhad25
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : آذر 1400 
تعداد پست ها : 42

گوگل ادز چه کمکی می‌تواند به کمپین‌های سئو کند؟

در این بخش، نگاهی خواهیم داشت به اطلاعاتی که فقط گوگل ادز می تواند به شما بدهد و چگونه می تواند سئوی سایت شما را بهبود بخشد.
از فیلترها استفاده کنید
مشابه کاری که می توانید در اکسل انجام دهید. Google Ads به شما امکان می دهد تا به سرعت یک فیلتر برای دریافت اطلاعات جالب ایجاد کنید.
فیلترهای گوگل ادوردز
برای مثال می توانید فیلتری برای ترافیک گران قیمت ایجاد کنید،آیا گوگل ادز بر روی رتبه سئو تاثیری دارد؟ یعنی کلمات کلیدی که هزینه زیادی دارند اما نرخ تبدیل خوبی ندارند.
برخی از کلمات کلیدی که هنگام تحقیق در مورد استراتژی سئو خود با آنها برخورد کرده اید ممکن است کلمات کلیدی محبوبی باشند. اما مسلما تاثیر مثبتی روی سایت شما و یا مشتریان شما برای افزایش فروش ندارد. با ایجاد فیلتر کلمات کلیدی که نتایج فروش و طبقه بندی قیمت را ندارد، می توانید به سرعت از شر استراتژی سئو خود خلاص شوید.
نرخ کلیک تبلیغات را بررسی کنید
با گوگل ادز، می‌توانید نرخ کلیک هر یک از تبلیغات را ردیابی کنید تا مشخص کنید کدام سرفصل و توضیحات محصول بهترین نتایج را به همراه دارد. یعنی از جستجوگران گوگل خواستند روی آنها کلیک کنند.
سپس می توانید از اطلاعاتی که از تگ هدر به دست می آورید استفاده کنید. نام یک صفحه داخلی در سایت شما. و توضیحات متا پست شما.
بررسی نرخ کلیک کلمه کلیدی
به همین ترتیب، وقتی نرخ کلیک را برای کلمات کلیدی خاص در حساب Google Ads خود بررسی می کنید، خواهید آموخت که کدام عبارات و عبارات کلیدی از نظر جستجو و کپی تبلیغات بهترین عملکرد را دارند.
با استفاده از این اطلاعات، می توانید تگ های عنوان و توضیحات متا خود را برای کلمات کلیدی در صفحات خاصی که می خواهید رتبه بندی کنید، بهینه کنید.
آدرس های مقصد
گزارش نشانی وب مقصد تبلیغات گوگل می‌تواند نشان دهد که کدام URLهای صفحه (و در نتیجه صفحات فرود) از نظر تبدیل بازدیدکنندگان بالقوه به مشتری بهترین عملکرد را دارند.
این اطلاعات عالی می تواند ارزشمند باشد. از آنجا که می توانید ببینید کدام صفحات از نظر فروش بالاترین و بهترین عملکرد را دارند، ترافیک سایت خود را افزایش دهید و سپس از برخی از این عناصر در صفحات سئو خود استفاده کنید (به عبارت دیگر، آن صفحات را طوری چیدمان کنید که صفحات با بالاترین سطح مطابقت داشته باشند) . یک کمپین PPC با تبدیل بالا ایجاد کنید).
بیشتر بخوانید: یاد بگیرید چگونه ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید!
کلمات کلیدی با تعداد برداشت بالا را بررسی کنید
اگر حساب AdWords خود را بررسی کردید و متوجه شدید که تعداد کلمات کلیدی درج شده است، می توانید نگاه دقیق تری داشته باشید. بدیهی است که هرچه تأثیر بیشتر باشد، تعداد کلیک ها بیشتر و تبدیل بیشتر می شود. بنابراین این کلمه کلیدی برای رتبه بندی و هدف گذاری هنگام شروع یک کمپین سئو بسیار ارزشمند است.
اما اگر بازدیدها زیاد باشد اما کلیک ها کم باشد چه؟ برای پاسخ به آن، باید صفحات نتایج موتور جستجو، یعنی گوگل را بررسی کنید. این کلمه کلیدی ممکن است نتیجه چندان مثبتی برای کمپین PPC نداشته باشد، اما هدف خوبی برای سئو و تولید محتوا در اطراف آن است.
از طرفی طعمه لینک می تواند ایده خوبی باشد، زیرا افراد زیادی این عبارت را جستجو می کنند، پس شاید با نوشتن یک محتوای قوی بتوانید مشکلات این افراد را حل کنید و به سوالات آنها پاسخ دهید. نتیجه همه این موارد افزایش رتبه سایت شما و همچنین جذب ترافیک بیشتر است.
این بدان معنی است که شما می توانید بیشترین بهره را از تلاش های SEO خود با تبلیغات گوگل ببرید.
نرخ تبدیل
هنگامی که حساب Google Ads خود را بررسی می کنید، مهم است که بفهمید نرخ های مختلف تبدیل به چه معناست تا بتوانید به سرعت ببینید کدام کلمات کلیدی، تبلیغات و صفحات فرود بیشترین سرنخ و فروش را ایجاد می کنند.
مقدار تبدیل همان معنایی را دارد که نشان داده شده است. یعنی مدیر PPC برای هر تبدیل در آن حساب ارزش خاصی قائل می شود (این ارزش می تواند فروش در یک سایت تجارت الکترونیکی باشد یا می تواند ارزش دلاری باشد که در کانال های فروش مختلف قرار داده شده است. یک تجارت تجاری). شرکت (B2B) قرار داده شده است).
این معیار مهم است زیرا اغلب ارزش کسب‌شده تبدیل‌ها با کل تبدیل‌ها متفاوت است (اگر دو موضوع را به عنوان تبدیل فهرست کنید: ثبت خبرنامه و فروش، پس این دو تبدیل برای شما درآمد و ارزش تجاری بسیار بالایی دارند).
کشتن (یک کلیک)
باز هم باید بگوییم که درک معیارها و اصطلاحات مختلف در حساب Google Ads شما برای به دست آوردن اطلاعات مختلف بسیار مفید است تا بتوانید ببینید چه چیزی کار می کند یا خیر. 1 CPC معمولاً به یک تراکنش منحصر به فرد برای یک کمپین، گروه تبلیغات یا کلمه کلیدی خاص اشاره دارد.
به عنوان مثال، اگر شخصی «غذای گربه» را جستجو کند و روی تبلیغ شما کلیک کند، سپس در خبرنامه سایت غذای حیوانات خانگی شما مشترک شود و از شما غذای گربه بخرد، در نتیجه یک حساب تبلیغاتی Google «یک در هر کلیک» ایجاد می شود. ثبت شده است
اگرچه این مرد دو کار متفاوت انجام داد.
برآورد ترافیک
این ابزار گوگل ادز به شما امکان می دهد هزینه تخمینی، تعداد بازدیدها و کلیک ها را برای یک کلمه کلیدی خاص مشاهده کنید. البته داده‌های حساب Google Ads شما از سایر ابزارهای گوگل دقیق‌تر است و این ابزار بسیار شبیه به بخش ترافیک کلمات کلیدی و رقبا در ابزار کلیدواژه است، اما این پیش‌بینی‌ها به شما یک تصور تقریبی از رقبا و حجم ترافیک شما می‌دهد. .
به عبارت دیگر، با این اطلاعات می توانید کلمات کلیدی طرح سئوی خود را بیشتر روشن کنید.
اطلاعات عملکرد جغرافیایی و زمانی
در تب ابعاد در Google Ads، می‌توانید به سرعت اطلاعات عملکرد را بر اساس شاخص‌های زمانی (روز هفته، ساعت از روز و غیره) از جمله اطلاعات عملکرد برای مناطق مختلف جغرافیایی دریافت کنید.

یک شنبه 13 شهریور 1401  11:34 AM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها