برای بیشترین احتمال یافتن اهداف متحرک. بنابراین، یک نقشه فضایی ازخودروبر تحرک بین کشوری، راهروهای تحرک و نقاط خفه کننده تحرک، «ارزش افزوده» را به عنوان هوش اضافی برای ترکیب با الگوهای عملکرد سنسور ایجاد می کند. علاوه بر این، اثرات فصلی روی اهداف متحرک [28] (شکل 15) از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
S.A. Shoop و همکاران / مجله Terramechanics 43 (2006) 1–26 17
علاقه به اجرای سناریوها در طول زمان، جایی که حتی اثرات آب و هوایی کوتاه مدت می تواند حیاتی باشد.
تلاشهای کنونی NRMM را برای پیشبینی اختلالات زمین در زمینهای آموزشی ارتش بر اساس وضعیت فصلی وضعیت زمین اعمال میکند [29،30].
7. تحرک زمستانی در شبیه سازی های بازی جنگی
تا همین اواخر، ارتش ایالات متحده هیچ شبیه سازی رزمی برای اندازه گیری تأثیرات محیط های سرد بر نتیجه نبرد نداشت. برای رسیدگی به آن
شکل 15. تفاوتهای فصلی خودروبر برای مسیرهای وسایل نقلیه، مناطق رفتن (سبز روشن) و ممنوعه (قرمز تیره) در آب و هوای شمالی بدون برف (بالا) و با 18 سانتیمتر برف (پایین). (برای تفسیر ارجاعات به رنگ در این افسانه شکل، خواننده به نسخه وب این مقاله مراجعه می کند.)
18 S.A. Shoop et al. / مجله Terramechanics 43 (2006) 1-26
CRREL با آزمایشگاه شبیهسازی دپارتمان مهندسی سیستمها در آکادمی نظامی خودروبر ایالات متحده در وست پوینت، نیویورک همکاری کرد تا شبیهسازی JANUS را برای مدیریت اثرات محیطی انتخاب شده در زمستان تغییر دهد [31]. در مرحله اول، داده های تحرک برای منعکس کردن اثرات پوشش برف و زمین یخ زده بر روی حرکت اصلاح شد. عنصر وسایل نقلیه شبیهسازیها انجام شد و تأثیرات تحرک برف و زمین یخزده بر نتیجه نبرد را ارزیابی کرد. نتایج نشان داد افزایش 70 درصدی تلفات برای نیروهای دوست (هجومی) در نتیجه 18 سانتیمتر برف با چگالی کم، که تا حد زیادی به کاهش سرعت خودرو و اهداف غیرقابل دسترس مرتبط است