<a href" https://dirinbar.ir/7-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF/"> باربری در اصفهان</a> کتابهایی منتشر شد و در دهه 1880، نوآوریهای فینک در دهههای 1860 و 1870 به یک روش باربری در اصفهان استاندارد در تمام راهآهنهای بزرگ تبدیل شد (چندلر، 1977). ، ص 120، 121؛ هییر، 2000، ص 221). مورخان با چندلر موافق هستند که سیستم فینک «از طریق توسعه سریهای زمانی هزینهها و رویههای بازنگری مداوم، شناسایی افسرانی را که انجام دادهاند را قادر میسازد. تجارت آنها با اقتصاد، ثبات نسبی و تناسب اندام» (هوسکین و مکو، 1988، ص 73)، «کنترل از طریق آمار» را می دهد (چندلر، 1965، ص 99). به عبارت دیگر، سیستم فینک با مطالعه باربری در اصفهان عملیات <a href=" dirinbar.ir "> باربری در اصفهان </a>