ساختار سازمانی و دامنه <a href=” https://moshtaghbar.ir/5-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%83%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%A8/”> باربری در اصفهان </a> خدمات ارائه شده به وضوح بر ماهیت تصمیم گیری عملیاتی در مورد استفاده از اسلات تأثیر می گذارد. با این حال برای جلوگیری از مشکلات مربوط به مرزها و ساختار سیستم در ادامه مقاله، این مطالعه سیستم قطار خط را به عنوان یک موجودیت واحد که مجموعه ای از نقش ها یا عملکردها را در بر می گیرد، در نظر می گیرد. سیستم <a href=” https://moshtaghbar.ir/”> باربری در اصفهان </a> تولید کننده سرویس را می توان دارای پیچیدگی متوسطی دانست که با هر دو انتهای مقیاس پیچیدگی طراحی شده توسط Mo¨nch و همکاران فاصله زیادی دارد. [48، ص. 558].