راه اندازی سیستم voip برای هتل
هتل ها به شدت به ارتباطات خود بین رزرواسیون، میز جلو، خانه داری، نگهداری، مدیریت و مهمانان هتل متکی هستند. برای راه اندازی سیستم voip اتصال این کاربران و رفع نیازهای ارتباطی منحصر به فرد آنها با محصولات گرنداستریم آسان تر از همیشه است. چه بخواهید به استفاده از فناوری موجود ادامه دهید یا به راه حلی ارتقا دهید که بتوانید به آن اعتماد کنید، گرنداستریم میتواند برای نصب سانترال در هر کجا که نیاز باشد کمک کند. ببینید کدام دستگاهها برای هر بخش در زیر بهتر کار میکنند و بخوانید که چگونه هتلها میتوانند راهحلهای راه اندازی سیستم voip را برای بهبود عملکرد خود پیادهسازی کنند.
راه اندازی ویپ برای قسمت عملیات و امنیت هتل ها
ایجاد محیطی که در آن دادههای هتل، ارتباطات، کارکنان و مهمانان امن و مطمئن باشند، برای عملیات هر هتل بسیار مهم است. اجرای شیوه های ایمنی. با ابزارها و سیستمهای مناسب، نظارت بر سیستم امنیتی فیزیکی و مجازی کسبوکار را میتوان به راحتی و ایمن با راهاندازی آسان و راهحلهای مدیریت متمرکز که میتوان برای هر اندازه هتلی پیکربندی کرد، انجام داد.
- مرکز سانترال سری UCM6300: هر هتلی برای متمرکز کردن ارتباطات خود به یک راه حل قدرتمند ارتباطی و همکاری یکپارچه نیاز دارد. مرکز سانترال سری UCM6300 اکوسیستمی از جابجایی، امنیت، ویدئو، ابزارهای همکاری را فراهم می کند و شامل پشتیبانی از مجموعه مرکز تماس، ادغام PMS، صورتحساب مشتری و موارد دیگر می شود.
- دوربین تحت شبکه سری GSC3600: سری GSC از دوربین سیپ ضد آب HD با فناوری مادون قرمز میتواند برای نظارت بر مکانهای داخلی و خارجی استفاده شود که به هتلها این امکان را میدهد تا به راحتی این دوربینها را راهاندازی، استقرار و مدیریت کنند تا یک سیستم امنیتی فعال ارائه دهند و برای هر هتل یا استراحتگاه یک گاوصندوق ارائه کنند.
برای مشاهده ی ادامه ی توضیحات روی راه اندازی سیستم VOIP کلیک نمایید.