0

مشاوره دیجیتال

 
nazila76
nazila76
کاربر جدید
تاریخ عضویت : مهر 1400 
تعداد پست ها : 5
محل سکونت : آ.غ

مشاوره دیجیتال

مشاوره دیجیتال

مشاوره دیجیتال یکی از بهترین ترفندهای کسب و کارها برای ارتقای خود و افزایش درآمدشان است. به همین ترتیب ، بسیاری از کسب و کارها به دنبال افراد باتجربه و ماهری هستند که بتوانند با دریافت مشاوره دیجیتال ، کار خود را پیش ببرند.

مشاوره دیجیتال

مهم نیست که کسب و کار شما در چه مرحله ای باشد ، خدمات مشاوره دیجیتال ما می تواند استراتژی شما را به مرحله اجرا برساند و از رابط ها و فناوری های مدرن برای بهبود تجربه مشتری دیجیتال شما استفاده کند.

[caption id="attachment_1772" align="aligncenter" width="414"]مشاوره دیجیتال مشاوره دیجیتال[/caption]

چگونه یک مشاور بازاریابی دیجیتال شویم؟

  1. کسب مهارت مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مشاور دیجیتال
    اگر می‌خواهید یک مشاور بازاریابی دیجیتال موفق شوید ، باید بر مهارت های اصلی بازاریابی دیجیتال تسلط داشته باشید و از آخرین روندهای بازاریابی دیجیتال آگاه باشید. بهترین راه برای شروع زودهنگام حرفه خود در دیجیتال مارکتینگ، اخذ مدرک دیجیتال مارکتینگ است. از طرف دیگر، می توانید یک دوره آنلاین خوب از پلتفرم های محبوب را انتخاب کنید.
  1. تجربه به دست آورید
    تعداد افراد زیادی وجود دارد که ادعا می کنند "متخصص بازاریابی دیجیتال" هستند اما تجربه صنعتی خوبی ندارند. پس از داشتن مهارت‌ها و گواهی‌های لازم، از روز بعد نمی‌توانید مشاور بازاریابی دیجیتال شوید. مشاوره دیجیتال خود را با انجام یک کارآموزی یا یک شغل آغاز کنید.
  1. بر اساس زمینه های تخصصی خود به مشتریان خدمات ارائه دهید
    قبل از اینکه یک مشاور تمام وقت مستقل بازاریابی دیجیتال شوید، تخصص اصلی خود را مشخص کنید. بر اساس مهارت ها و روندهای صنعتی خود، می توانید تعیین کنید که چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه خواهید داد. شما می توانید بیش از یک زمینه تخصص داشته باشید، اما نمی توانید همه چیز را به عنوان تخصص خود فهرست کنید.
  1. مشتریان آنلاین قوی ایجاد کنید، تخصص خود را نشان دهید
    برای تبدیل شدن به یک مشاور بازاریابی دیجیتال، به مشتریان آنلاین قابل توجهی نیاز دارید. شما می توانید با ایجاد یک نمایه استثنایی در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند لینکدین، توییتر، فیس بوک و اینستاگرام، حضور قدرتمندی ایجاد کنید. در این پلتفرم ها فعال و ثابت باشید، پست ها، ویدیوها را منتشر کنید و محتوای مفید را به طور منظم به اشتراک بگذارید. برای شروع، می‌توانید رویدادهای حیاتی زندگی/حرفه خود را به اشتراک بگذارید، تجربه بازاریابی دیجیتال مفید و نکات عملی را به اشتراک بگذارید.
  1. وبلاگ نویسی را شروع کنید
    وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن خود به عنوان یک متخصص موضوع است. محتوا را در زمینه های تخصصی خود و جنبه های رایج بازاریابی دیجیتال منتشر کنید. تجربیات، نکات و ترفندهای ارزشمند را برای افزایش خوانندگان به اشتراک بگذارید. داشتن یک وبلاگ بهینه شده سئو با محتوای مفید، بازدیدکنندگان را به وب سایت شما جذب می کند. همچنین به شما کمک می کند تا رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. پس از مدتی، می توانید شروع به تولید سرنخ های با کیفیت خوب کنید.
  1. در رویدادهای بازاریابی دیجیتال و فناوری شرکت کنید، یک شبکه قوی بسازید
    برای دستیابی به موفقیت بهتر، باید شبکه خود را گسترش دهید. با شرکت در رویدادهای مختلف راه اندازی، فناوری و بازاریابی در کشور خود، ایجاد ارتباطات جدید را آغاز کنید. هرچه شبکه شما قوی تر باشد، شانس بیشتری برای جذب مشتریان جدید خواهید داشت.
  1. در یافتن پروژه های بازاریابی دیجیتال مستقل تردید نکنید
    اجرای مراحل ذکر شده در بالا مطمئناً به شما کمک می کند تا حضور قوی داشته باشید، شبکه خود را توسعه دهید و مشتریانی پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید کارهای بازاریابی دیجیتال آزاد را از پلتفرم‌های فریلنسری محبوب و کار از راه دور پیدا کنید. به پلتفرم های محبوبی مانند UpWork، Fiverr، Freelancer و TapChief بپیوندید. از گوگل برای یافتن مشاغل آزاد بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

مهارت های مورد نیاز برای مشاوره دیجیتال

به‌عنوان یک مشاور دیجیتال ، احتمالاً روزهای خود را صرف جمع آوری داده‌ها ، تدوین استراتژی و ارائه یک برنامه به کسب و کارهایی می‌کنید که به دنبال مشاوره دیجیتال شما هستند. در اینجا لیستی از مهارت هایی است که به شما در انجام تمام این مراحل کمک می کند، آورده ایم:

  • تفکر خلاقانه
  • تفکر مفهومی و عملی
  • حل مسئله
  • برقراری ارتباط شفاف و همدلانه
  • همکاری با تمامی سطوح شغلی
  • سازمان و مدیریت زمان
  • کنجکاوی
  • اعتبار

تفکر خلاقانه

خلاقیت در زمینه هایی مانند هنر، نویسندگی، طراحی گرافیک و غذا اولویت اصلی است. صنایع دیگر ممکن است به نظر نرسد که تفکر خلاق را در اولویت قرار دهند، اما این تعریف گسترده تر از تولید هنر است. تفکر خلاق به افراد ایده هایی می دهد که فراتر از روش های استاندارد و معمولاً پذیرفته شده برای نزدیک شدن به تجارت صنعت است. این طوفان فکری و گوش دادن به ایده های همه نوع مردم را تشویق می کند.

تفکر مفهومی و عملی

تفکر مفهومی نشان می دهد که شما رویایی و نوآور هستید. ممکن است حس شهودی قوی داشته باشید، یا توانایی جذب ایده های افرادی را داشته باشید که در یافتن کلمات برای مفاهیم انتزاعی مشکل دارند. ممکن است در یک جلسه طوفان فکری گروهی ، سؤالاتی بپرسید تا به دیگران کمک کنید تا به صورت مفهومی فکر کنند و سنگ محک الهام بخش برای شرکت ایجاد کنند.

هنگامی که چشم انداز خود را مشخص کردید، مهارت های تفکر عملی به شما این امکان را می دهد که به دیگران کمک کنید تا بینش را به آیتم ها و موارد قابل تحویل تبدیل کنند. ممکن است به ترسیم یک استراتژی خاص کمک کنید که تمرکز یک کسب و کار را محدود کند. می توانید به آنها کمک کنید تا پروژه ها را در بخش های خود سازماندهی کنند و وظایفی را بر اساس ایده های گسترده ای که برای مشتری شما سفارشی شده اند تعیین کنید.

حل مسئله

هنگامی که کارکنان دائمی به راهنمایی یا تخصص بیشتری نیاز دارند، ممکن است از شما دعوت شود تا مشاوره دیجیتال انجام دهید. نقش شما ممکن است اغلب شامل حل مسئله باشد، احتمالاً بدون اطلاعات پیشروی زیادی در مورد مسائلی که ممکن است به شما ارائه شود. بسته به نوع مشاوری که هستید، ممکن است شما مسئول حل تعارض بین کارکنان، کمک به ایجاد یک طرح تجاری برای یک مرد یا زن خوداشتغال، تجزیه و تحلیل شیوه های حسابداری یک شرکت یا ارائه آموزش در زمینه های مختلف باشید. .

توانایی شما در گوش دادن دقیق به نگرانی‌هایی که کارکنان به شما ارائه می‌دهند و واکنش سریع و متفکرانه برای کمک به ارائه راه‌حل‌ها ممکن است یکی از ارزشمندترین مهارت‌هایی باشد که می‌توانید داشته باشید.

برقراری ارتباط شفاف و همدلانه

هنگامی که راه حل هایی برای مشکلات یک شرکت دارید، گیرندگان باید به توانایی شما در برقراری ارتباط شفاف، مختصر و با همدلی با آن پاسخ ها اهمیت دهند. شما با نشان دادن تمایل به شنیدن اینکه چگونه یک مشکل شخصاً کارمندان را تحت تأثیر قرار می دهد و نه فقط از نقطه نظر مالی یا تولید، همدلی را نشان می دهید.

به عنوان مثال، اگر مشاوره دیجیتال شما بر روی بهبود کارایی در یک رستوران متمرکز است، آشپزها، سرورها، مهمانداران و کارگران آشپزخانه کسانی هستند که پیشنهادات شما را اجرا می کنند. وقتی بتوانید مهربانی و درک را از خود نشان دهید و در عین حال تغییراتی را که کارگران باید انجام دهند را به وضوح بیان می‌کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که پاسخ مثبت دهند و کاری را که باید انجام دهند بپذیرند.

همکاری با تمامی سطوح شغلی

به عنوان یک مشاور، ممکن است توسط هیئت مدیره یک شرکت، مدیریت ارشد یا یک بخش خاص در یک شرکت استخدام شوید. هنگام کار با ذینفعان و کارمندانی که یک برنامه را اجرا می کنند، داشتن حس اعتماد مفید خواهد بود. توسعه متانت، مودب، صمیمیت، مهارت‌های شنیداری عالی و مهارت‌های سخنرانی در جمع در هر شرایطی به شما کمک خواهد کرد.

سازمان و مدیریت زمان

هنگامی که یک شرکت مشاوری را برای کمک به بازسازی یا یک نگرانی استخدام می کند، زمان آنها به اندازه شما ارزشمند خواهد بود. جلسات احتمالاً بخش اجتناب ناپذیری از روند هستند، اما شما می توانید با برگزاری جلسات مشاوره دیجیتال با احساس اختصار و کارآمدی به زمان آنها احترام بگذارید. شما می توانید از قبل با افراد کار کنید تا یک دستور کار را آماده کنید و در تلاش برای انجام یک جلسه مودب اما قاطع باشید.

شما می توانید پیشنهاد کنید که جلسات را فقط به کارمندان ضروری محدود کنید، به خصوص برای کارهای مقدماتی که در آن محدوده پروژه مشاوره دیجیتال خود را مشخص می کنید. از قبل برای جلسات آماده شوید و هرگونه ارائه الکترونیکی و اسناد را به راحتی در دسترس داشته باشید تا بتوانید با اطمینان پیشنهادات خود را ارائه دهید و از تاخیر جلوگیری کنید.

کنجکاوی

از آنجایی که مشاوران با مشتریان مختلفی کار می کنند، حس کنجکاوی می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را که برای انجام کارتان به خوبی نیاز دارید به دست آورید. کنجکاوی شامل پرسیدن سوالات متفکرانه و متمرکز و سپس گوش دادن صادقانه به پاسخ ها است. همچنین به شما کمک می‌کند تا بفهمید که هر کسب‌وکاری چگونه در چارچوب صنعت خود قرار می‌گیرد و روش‌هایی که یک کسب‌وکار ممکن است در محصول یا فلسفه‌اش نوآوری کند.

اگر سازمانی که برای کمک به آن استخدام شده اید فاقد کنجکاوی مدیریت و کارمندان باشد، ممکن است بتوانید کارمندان را تشویق کنید تا صنعت خود را از نقطه نظر کنجکاوی کشف کنند و به آنها کمک کنید تا سوالات مناسبی را برای پرسیدن از خود و در مورد شیوه های رقبا بپرسند.

اعتبار

اعتبار شما به عنوان یک مشاور احتمالاً ناشی از تجربه شما در این زمینه و شهرت شما به عنوان کسی است که به شرکت ها و افراد به روش های قانونی و قابل اندازه گیری کمک کرده است. فراتر از این معیارها، می‌توانید اعتبار خود را با تحصیلات بیشتر، هر گونه گواهینامه‌های موجود، یک وب‌سایت شخصی یا نمایه‌ای در یک سایت حرفه‌ای که مهارت‌ها و تجربیات شما را مشخص می‌کند، افزایش دهید.

می‌توانید پادکست مشاوره دیجیتال خود را راه‌اندازی کنید یا پیشنهاد دهید مهمان یک پادکست باشید یا یک مقاله یا کتاب دانشگاهی بنویسید تا ایده‌ها و فلسفه‌های خود را در مورد تجارت توضیح دهید. نظرات مشتریان خوشحال نشان می دهد که چقدر خوب با افراد واقعی کار می کنید.

چگونه مهارت های مشاوره دیجیتال را ارتقا دهیم؟

مشاوره دیجیتال روزانه محل خوبی برای تمرین بهبود مهارت های شماست. اگر به تعاملات روزانه خود به طور انتقادی نگاه کنید، می توانید مناطقی را که در آن قوی هستید و مناطقی را که می توانید از کمک استفاده کنید، شناسایی کنید. در اینجا چند راه برای بهبود مهارت های خود آورده شده است:

[caption id="attachment_1773" align="aligncenter" width="437"]چگونه مهارت های مشاوره دیجیتال را ارتقا دهیم؟ چگونه مهارت های مشاوره دیجیتال را ارتقا دهیم؟[/caption]

۱. مشاور استخدام کنید

احتمالاً با مشاورانی در بسیاری از صنایع آشنا خواهید بود که برخی از مهارت‌هایی را که شما به دنبال بهبود آن هستید نشان می‌دهند. دریابید که آنها چگونه مهارت های خود را به دست آورده اند و یک برنامه آموزشی یا راهنمایی تنظیم کنید که در آن دانش را به اشتراک بگذارند.

2. در دوره مشاوره دیجیتال شرکت کنید

بسیاری از سازمان‌های حرفه‌ای دوره‌های آموزشی را ارائه می‌دهند که به گواهینامه‌ها ختم می‌شود. به دنبال برنامه‌هایی باشید که مهارت‌هایی را که بیشتر به آن‌ها علاقه دارید پوشش می‌دهند و دریابید که آیا دریافت گواهینامه توسط سازمان خاصی می‌تواند به شما در یافتن مشتریان یا فرصت‌های جدید کمک کند.

3. دانش خود را افزایش دهید

شما می توانید سعی کنید به جای اینکه برای هر شغلی با همان نوع مشاوره همراه باشید، مشتریان مختلفی را جذب کنید. هر تجربه جدید شما را در معرض چیزهای متفاوتی قرار می دهد که می تواند به شما در گسترش پایگاه دانش خود کمک کند. شما می توانید شغل خود را بر اساس شناخت بزرگترین نقاط قوت خود شکل دهید.

4. سخنان کارشناسان را مطالعه کنید

بسیاری از مشاوران موفق مقالات علمی، کتاب ها و گفتگوهای ویدیویی می نویسند که در مورد چگونگی توسعه مهارت های شما صحبت می کنند. کسانی را پیدا کنید که فلسفه ها و مهارت هایشان با اهداف حرفه ای شما مطابقت دارد و روش ها و توصیه های آنها را مطالعه کنید.

نحوه راه اندازی کسب و کار مشاوره دیجیتال در 9 مرحله

با پیچیده تر شدن فرآیندهای کاری و جهانی شدن اقتصاد ما، نیاز به مشاوران خوب هرگز بیشتر از این نبوده است. طبق گزارش IBISWorld، درآمد صنعت مشاوره دیجیتال در سال 2020 از 261 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.

هنگامی که جایگاهی را برای نوع مشاوره دیجیتال که انجام می دهید شناسایی کردید، مراحل زیر را برای تثبیت خود به عنوان صدای پیشرو در سراسر صنعت در نظر بگیرید.

مرحله 1: نقاط قوت و مجموعه مهارت های خود را ارزیابی کنید

اغلب، مشاورانی استخدام می شوند تا مشکلاتی را که کسب و کارها خودشان نمی توانند حل کنند، حل کنند. در غیر این صورت، چرا به شما، کسی که چیزی در مورد شرکت آنها نمی داند، پول می دهند تا بیایید و به آنها بگویید چه کار کنند؟ هنگام راه اندازی یک کسب و کار مشاوره دیجیتال ، داشتن دانش عمیق در یک زمینه خاص بسیار مهم است تا بتوانید به مشتریان خود ارزش ارائه دهید.

انواع مختلفی از مشاوره دیجیتال وجود دارد که می توانید برای کسب و کار خود در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر اطلاعات زیادی در مورد رایانه دارید، می توانید فروشگاه را به عنوان مشاور رایانه یا فناوری اطلاعات راه اندازی کنید.

مرحله 2: مشخص کنید که بازار شما به چه چیزی نیاز دارد

هنگامی که جایگاه خود را شناسایی کردید، به این فکر کنید که مشاغل در حوزه تخصصی انتخابی شما چه نوع سوالات، مشکلات و نقاط دردسری دارند. داشتن یک مهارت قوی و دانش زیاد در زمینه خود کافی نیست. اگر کسب‌وکارها مشکلاتی نداشته باشند که کسب‌وکار مشاوره دیجیتال شما بتواند آن را حل کند، آنگاه با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد.

مرحله 3: انجام بازاریابی ارگانیک

به عنوان یک مشاور مستقل، همه چیز بر عهده شما خواهد بود که پایگاه مشتریان خود را افزایش دهید و مطمئن شوید که کسب و کار با سرعتی ثابت پیش می رود. این به بهترین وجه با بازاریابی انجام می شود – اما مثل همیشه، بهترین بازاریابی ، بازاریابی ارگانیک است.

هاپکینز کسب و کار خود را با یک پست ساده در Upwork آغاز کرد، سایت فریلنسر که چند سال پیش کمتر شناخته شده بود و به گفته هاپکینز، قراردادهای پرسودتری داشت. هاپکینز می‌گوید که اولین مشتری‌اش هنوز با او است و او تقریباً بدون نیاز به تبلیغات رشد کرده است.

مرحله 4: روی ابزارهای تجارت سرمایه گذاری کنید

هاپکینز کسب‌وکار خود را با ابزارهای فن‌آوری تجارت ایجاد کرد که به او اجازه می‌داد با مشتریان، کارمندان احتمالی و دستیارش ارتباط برقرار کند و حفظ کند. او می‌گوید: «من از سه نوع نرم‌افزار استخدام استفاده می‌کنم – نرم‌افزار مبتنی بر وب که به شما کمک می‌کند تا شغل‌ها را پست کنید.

MightyRecruiter وجود دارد که دارای سیستمی است که به Indeed، Monster، LinkedIn و تمام سایت های شغلی که می توانید فکر کنید، تغذیه می کند، که باعث صرفه جویی در زمان و تمرکز متقاضیان در یک فضا می شود. ZipRecruiter وجود دارد که برای مشاغل سطح پایین خوب است. لینکدین یک سرویس استخدامی دو لایه برای پیشنهاد متقاضیان یا ارجاع دارد.

مرحله 5: انتخاب عاقلانه کارکنان

اینکه آیا شما نیاز دارید (یا می خواهید) یک کارمند برای کمک به شما بستگی به میزان کاری دارد که باید انجام دهید. کار کردن هفت روز در هفته مهم نیست ، مطمئناً اگر در رشد شرکت خود موفق باشید، رشد شرکت نیز امکان پذیر است.

هاپکینز شخصاً کار مثبتی را در انجام کارهای بیشتر از توانش در این مرحله نمی بیند. او یک دستیار درخواستی را استخدام کرد که در خارج از کشور زندگی می کند و کارهای مشاوره دیجیتال را به صورت پاره وقت انجام می دهد.

مرحله 6: استراتژی خود را تمرین کنید

اگر نتوانید فروش را انجام دهید ، داشتن یک مجموعه مهارت چشمگیر، یک برنامه بازاریابی قوی و به روزترین ابزارها، فایده ای ندارد. متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای انتخاب کسب‌وکار مشاوره دیجیتال شما با طراحی استراتژی شما شروع می‌شود. طرح استراتژی شما باید توضیحی کوتاه و شیرین از مشکل مخاطب هدف شما، راه حل هایی که ارائه می دهید و تفاوت شما با رقبا باشد.

مرحله 7: پیشنهادات مشتری را بنویسید

اغلب، آخرین مرحله برای جذب مشتری جدید، نوشتن پیشنهاد مشتری است. این معمولاً درست قبل از امضای مشتری رخ می دهد و عملاً فروش شما را می بندد. به این ترتیب، نوشتن پیشنهادات بخش مهمی از کسب و کار برای مشاوره دیجیتال شما است.

پیشنهادات مشتری فرصتی برای شماست تا نشان دهید چگونه می توانید به مشتری خود خدمت کنید و مشکل آنها را حل کنید. به این ترتیب، لازم است در مورد اینکه پروژه چیست، چرا خدمات مشاوره دیجیتال خود را قرض می دهید و چه زمانی پروژه را تکمیل می کنید، روشن باشید. همچنین مهم است که در مورد تمام جزئیاتی که در پروژه وجود دارد، از جمله موارد قابل تحویل، بودجه و نحوه اندازه گیری نتایج، کاملاً واضح باشید. شفاف باشید، قانع کننده باشید و آن مشتری را ببندید.

مرحله 8: قیمت خود را تعیین کنید

همراه با پیشنهاد خود، باید قیمتی نیز درج کنید. هنگام شروع مشاوره دیجیتال ، دانستن اینکه چگونه خدمات خود را قیمت گذاری کنید ، ممکن است دشوار باشد.

مرحله 9: منظم بمانید و نتایج را ارائه دهید

هنگامی که کسب و کار مشاوره دیجیتال شما در مسیر درست قرار گرفت، مطمئن شوید که سازماندهی شده و نتایج را ارائه دهید تا بتوانید مشتریان و ارجاعات مکرر دریافت کنید. منظم ماندن برای اطمینان از این است که اطلاعات ارزشمند را از دست نمی دهید، یا به مشتریان یادآوری می کنید به شما پرداخت کنند. با دیدن جایی که می توانید فرآیندهای خاص را خودکار کنید، شروع کنید.

نکات مهم مشاوره دیجیتال که باید در نظر گرفته شوند

بگویید تخصص دارید که در چندین صنعت کاربرد دارد - چگونه یک حوزه را برای تخصص انتخاب می کنید؟ هنگامی که تازه شروع به کار می کنید، ممکن است بخواهید در فضایی تمرکز کنید که تقاضای ثابتی دارد. از سوی دیگر، می‌توانید یک حوزه تجاری در حال ظهور را شناسایی کنید و شهرت خود را به عنوان یک متخصص در آن صنعت افزایش دهید. در اینجا چند پیشنهاد برای مشاوره دیجیتال تخصصی وجود دارد:

[caption id="attachment_1774" align="aligncenter" width="416"]نکات مهم مشاوره دیجیتال که باید در نظر گرفته شوند نکات مهم مشاوره دیجیتال که باید در نظر گرفته شوند[/caption]

حسابداری

بله، حسابدار مستقل بودن یک نوع مشاور است. به عنوان یک حسابدار، به کسب و کارها کمک می کنید تا کتاب ها و نیازهای مالی خود را مدیریت کنند. اگر بخواهید به عنوان مشاور حسابداری از کار خارج شوید، CPA بودن کمک می کند، اما هر کسی که سابقه حسابداری داشته باشد، واجد شرایط ورود به این حوزه مشاوره دیجیتال است.

نام تجاری

به‌عنوان مشاوره دیجیتال ، می‌توانید با کسب‌وکارها برای شناسایی و اصلاح صدا و تصویر برندشان کار کنید. به عنوان یک مشاور برند، کار می‌کنید تا در مورد مشتریان یک کسب‌وکار بیاموزید، سپس برندی بسازید که به کسب‌وکار کمک می‌کند تا با بازار هدف خود طنین‌انداز شود. برای تبدیل شدن به یک مشاور برند، داشتن پیشینه در بازاریابی کمک می کند.

طراحی وب سایت

یکی دیگر از زمینه های مورد نیاز بسیاری از کسب و کارها طراحی وب است. به عنوان یک مشاور طراحی وب، شما با کسب و کارها کار خواهید کرد تا وب سایتی را ایجاد کنید که مطابق با مشخصات آنها باشد. پیشینه مهندسی کامپیوتر در اینجا مفید است.

منابع انسانی

مانند هاپکینز، می‌توانید مشاور منابع انسانی شوید—به کسب‌وکارها در مسئولیت‌های مدیریت کارکنان و کارکنان خود کمک کنید و به آن‌ها در مورد بهترین شیوه‌ها برای شاد نگه‌داشتن نیروی کارشان راهنمایی کنید. این شغل می تواند شامل همه چیز باشد، از نوشتن شرح شغل گرفته تا کمک به ورود.

سازمان

مشاوران سازمان به افراد و کسب و کارها توصیه می کنند که چگونه می توانند تشریفات اداری، درهم ریختگی و حواس پرتی سازمانی را کاهش دهند تا کارآمدتر عمل کنند. این منطقه با افزایش تمرکز است، زیرا فناوری حواس‌پرتی‌های جدیدی ایجاد کرده و مرزهای بین کار و زندگی خانگی را محو کرده است.

جمع بندی

حال اگر شما نیز به دنبال مشاوره دیجیتال هستید و یا می خواهید کار مشاوره دیجیتال راه اندازی کنید ، حتما از تجربیات و دانش افراد باتجربه استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

منبع : دولوپرز پرو

پنج شنبه 4 آذر 1400  1:57 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها