0

بخش های مدیریت اسناد

 
fatemehakbarii
fatemehakbarii
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : مرداد 1400 
تعداد پست ها : 121

بخش های مدیریت اسناد

بخشی از آن مدیریت اسناد است که شامل :
مراحل گردش . بایگانی مکاتبات و در نهایت امحاء اوراق غیر ضروری می باشد .
 مدیریت اسناد : عبارت است از تهیه و تنظیم و اجرای برنامه ی لازم برای تسهیل و تسریع، دردست یافتن به مکاتبات و اسناد مورد نیاز از مرحله ایجاد تا امحاء اوراق زاید .
 نیروی انسانی: شامل مدیریت و کارکنان سازمان.
 وسایل و ابزار کار : تجهیزات مورد نیاز در سازمان جهت انجام امور ، ابزارعمومی ، ابزار اختصاصی
روش های انجام کار : روشهایی که بر اساس آن نیرو های انسانی سازمان وظایف خود را انجام می دهند
وظیفه ستادی:وظیفه ای که به منظور پشتیبانی از واحد اجرایی سازمان صورت می پذیرد .
 وظیفه اجرایی: وظیفه ای که مستقیما در ارتباط با اهداف سازمان صورت می پذیرد .

 

برای داشتن یک تقویم آنلاین یا تبدیل تاریخ کافیست وارد سایت اینترنتی یار شوید و در سریع ترین زمان ممکن امور مربوطه تان رفع شود.

سه شنبه 2 آذر 1400  10:30 AM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها