محققان آزمایشگاه یاهو طبق بزرگترین تحقیقاتی که به انجام رساندهاند مدعی هستند که میتوان بر اساس اطلاعات ۱۶ میلیون کاربر، اطلاعات ارسالی در ایمیل هر کاربر را پیش بینی کرد.
محققان یاهو در آزمایشگاهی اختصاصی اطلاعات ۱۶ میلیون کاربر را بررسی کرده و مدعی هستند که میتوان اطلاعات ایمیلهای ارسال شدهی آتی کاربران را پیش بینی کرد. این محققان در تحقیقات اخیر خود اطلاعات ۱۶ میلیون کاربر از قبیل زمان ارسال ایمیل، طول ایمیل، تعداد فایلهای پیوستی و نوع دستگاهی که در ارسال ایمیل استفاده شده بررسی شده است.
این مطالعات نشان داده که کاربران جوان در مقایسه با کاربران میانسال و پیر بیشتر تمایل دارند که ایمیلهایی کوتاه و جوابهایی سریع را ارسال کنند، همچنین کاربران مرد نسبت به زن جوابهای کوتاه را برای ایمیلها ارسال میکنند.
شاید نتایج برای ما آشنا و ثابت شده باشد، اما این تحقیقات بر اساس اطلاعاتی وسیع از طیف بیشتری از کاربران به انجام رسیده که اعتبار بیشتری را به نتایج به دست آمده میدهد. محققان همچنین اعلام میکنند که کاربران در روزهای تعطیل و آخر هفته و حتی حین کار پاسخهایی کوتاه و سریع را ارسال میکنند.
اطلاعات به دست آمده از این تحقیقات نه فقط برای کاربران بلکه برای الگوریتمهای کامپیوتری نیز ارزشمند است. توسعه دهندگان با استفاده از این اطلاعات میتوانند اپلیکیشنهای بهتری را برای مدیریت ایمیل و پیامها طراحی کرده و ارائه دهند.