0

نرم افزار سازماندهی امور شخصی

 
rasekhoon_mobile
rasekhoon_mobile
کاربر برنزی
تاریخ عضویت : مرداد 1392 
تعداد پست ها : 845
محل سکونت : اصفهان

نرم افزار سازماندهی امور شخصی

آیا شما تا به حال احساس نیاز به داشتن زمان بندی و برنامه ریزی برای امور خود نداشته اید؟ با توجه به نیاز انسان به درگیر بودن با حجم گسترده ای از اطلاعات در محیط کار و خانه و  به علاوه  نیاز آدمی به سازماندهی این اطلاعات اگر برای شما نیز هدفمند کردن برنامه ها و امور شخصی اهمیت دارد می توانید از نرم افزار EssentialPIM Pro استفاده نمایید. این نرم افزار نسخه ی پیشرفته ی EPIM می باشد که توسط هزاران کاربر در سراسر جهان و به منظور سازماندهی امور شخصی و کاری مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار مذکور به منظور مدیریت اطلاعات شخصی به کاربر این امکان را می دهد که کنترلی بر روی قرار ملاقات ها، متن ها، ارتباطات و ... داشته باشد. قابلیت ذخیره و نگه داری ایمیل، آدرس ها، لیست ها و متن ها در یک نقطه تمامی نیازمندی های لازم به منظور سازمان دهی را برای کاربر فراهم می نماید.
استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و می توان به کمک آن داده ها را مدیریت و سازمان دهی نمود. این ابزار سطح جدیدی از اطلاعات را در روز و هفته و ماه در اختیار شما قرار می دهد. جستجو بر اساس تاریخ، موضوع یا کلمه ی دلخواه به علاوه مرتب کردن، پرینت و ... تنها با چند کلیک بر روی ماوس و یا صفحه کلید امکان پذیر می باشد.

ایجاد PIM های مجزا به امور کار، خانه و یا هر کدام از اعضای خانواده از طریق ایجاد پایگاه داده های چند گانه و اختصاص رمز به این پایگاه داده ها از دیگر خصوصیات بارز این محصول می باشد.
با استفاده از این ابزار می توان خروجی مورد نظر را به هر سبک دلخواهی سازماندهی کنید، ترکیبات پیچیده ای نظیر ساختار درخت، فرمت مسطح، جدول و هر فرمت دلخواه دیگر از این قبیل سازماندهی ها می باشد. اگر شما یکی از کاربران Outlook یا Outlook Express هستید به صورت مستقیم می توانید داده های مورد نظر خود را در این نرم افزار قرار دهید.

قابلیت هاى كلیدى نرم افزار EssentialPIM Pro:
- مدیریت و کنترل صحیح امور شخصی و کاری
- استفاده ی آسان و راحت از این نرم افزار
- سرعت بالا در اجرا
- خروجی قدرتمند با هر ترکیب دلخواه و پیچیده
- تهیه نسخه پشتیبان پیشرفته
- ارسال  آیتم های دلخواه به ایمیل
- همزمانی و همگام سازی با Palm ،Windows Mobile ،Google Calendar ،Outlook
- تولید داده هایی با فرمت های HTML ، RT ،CSV ،TXT
- ایجاد پایگاه داده های چند گانه و اختصاص پسورد و رمز به هر کدام از این پایگاه داده ها
- جستجو در عناصر بر اساس تاریخ، موضوع یا کلمه ی دلخواه
- اجرای پارامترهایی نظیر مرتب کردن و پرینت تنها با چند کلیک
- و ...

 

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- محتویات پوشه Cracked exe را در محل نصب نرم افزار* کپی و جایگزین فایل (های) قبلی کنید.
3- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.
- در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

لینک دانلود

https://cdna.p30download.ir/p30dl-software/EssentialPIM.Pro.v9.9.5.Business_p30download.com.rar

 

رمز: www.p30download.com

چهارشنبه 9 تیر 1400  12:23 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها