0

Skype for Business چیست؟ نحوه کار با این نرم افزار

 
nabzade39
nabzade39
کاربر جدید
تاریخ عضویت : بهمن 1399 
تعداد پست ها : 1
محل سکونت : تهرران

Skype for Business چیست؟ نحوه کار با این نرم افزار

Skype for Business  یا اسکایپ فور بیزنس یک بستر ارتباطی محبوب است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. این پشتیبانی از ارتباط از راه دور از طریق کانال های مختلف مانند متن ، صوتی و چت تصویری.

ویژگی های اصلی اسکایپ فور بیزنس عبارتند از:

  • پیام رسانی فوری
  • کنفرانس ویدیویی HD
  • تماسهای صوتی
  • ضبط تماس
  • اشتراک فایل
  • همکاری تخته سفید
  • پخش جلسات آنلاین
  •  

Skype for Business چه تفاوتی با Skype دارد؟

Skype for Business و Skype هر دو برای ارتباطات مجازی استفاده می شوند.

بنابراین آنها چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

نحوه کار

    Skype: منظور از مشاغل کوچک (20 پوند) است. استفاده از آن رایگان است ، اما اگر می خواهید خدماتی مانند تلفن همراه یا تماس ثابت داشته باشید ، باید به دنبال برنامه های پولی باشید.

    Skype for Business: منظور از مشاغل بزرگتر (250 پوند نفر) است. این برنامه امنیت سطح شرکت ، مدیریت حساب را فراهم می کند و با سایر برنامه های Office 365 مانند Microsoft Outlook ، PowerPoint ، SharePoint و غیره ادغام می شود.

Image result for Using Skype for Business

نحوه استفاده از اسکایپ فور بیزنس برای تجارت

از آنجا که مایکروسافت تیم ها در حال جایگزینی اسکایپ برای تجارت است ، کاربران جدید Office 365 دیگر نمی توانند Skype for Business را بارگیری کنند.

این بخش فقط برای کسانی منظور شده است که قبلاً Skype for Business را به عنوان یک ابزار ارتباطی مجازی بارگیری کرده اند. طبق نظر تلکام ایران Skype برای تجارت دو نسخه دارد:

Skype for Business Server

یک برنامه پیش فرض که توسط سازمانهای بزرگ بسیار تحت نظارت استفاده می شود. این به سخت افزار تخصصی و پشتیبانی و نگهداری اختصاصی فناوری اطلاعات نیاز دارد.

اسکایپ برای تجارت آنلاین

یک برنامه مبتنی بر ابر که کاربران می توانند در هر زمان و هر مکان به آن دسترسی پیدا کنند! در اینجا هیچ هزینه اضافی برای سخت افزار یا تعمیر و نگهداری وجود ندارد.

از آنجا که قرنطینه COVID-19 بیشتر تیم ها را مجبور به کار از راه دور کرده است ، ما در مورد نحوه استفاده از Skype برای تجارت آنلاین تمرکز خواهیم کرد.

این راهنمای گام به گام نحوه استفاده از مرکز تماس اسکایپ است:

  • با Skype for Business شروع کنید
  • از آن برای کنفرانس ویدیویی استفاده کنید
  • برای برنامه ریزی جلسات از آن استفاده کنید
  • از آن برای تماس صوتی یا تصویری استفاده کنید
  • از آن برای اشتراک صفحه استفاده کنید
  • از آن برای پیام رسانی فوری استفاده کنید

A. نحوه شروع کار با Skype for Business

در اینجا یک راهنمای گام به گام آورده شده است تا به شما کمک کند با برخی از ویژگی های اساسی Skype برای کسب و کار شروع کنید:

1. نحوه تنظیم وضعیت حضور در Skype for Business

تنظیم وضعیت در دسترس ، ارتباط موثر اعضای تیم و مشتریان تجاری را آسان می کند.

Skype for Business به شما امکان می دهد در دسترس بودن (یا حضور) خود را با وضعیت های مختلف مانند موجود ، شلوغ ، دور و غیره نمایش دهید.

در اینجا می توانید این موارد را اضافه یا ویرایش کنید:

مرحله 1: وارد حساب Skype for Business خود شوید.

اسکایپ فور بیزنس برای ورود به سیستم کسب و کار

مرحله 2: در پنجره جدیدی که ظاهر می شود ، بر روی فلش کشویی در فهرست وضعیت تحت نام خود کلیک کنید.

در اینجا ، می توانید از لیست گزینه های وضعیت ، مانند:

  • موجود: بصورت آنلاین و فعال.
  • مشغول: نباید قطع شود.
  • دور: به سیستم وارد شده اید ، اما مدت طولانی از کامپیوتر دور هستید.
  • و بیشتر!

همچنین می توانید از "تنظیم مجدد وضعیت" برای اسکایپ استفاده کنید تا وضعیت حضور خود را براساس فعالیت برنامه خود تنظیم کند. (در Mac ، به جای آن از گزینه "خودکار" استفاده کنید.)

وضعیت اسکایپ فور بیزنس

همانطور که Skype for Business Online با حساب Microsoft Outlook شما ادغام می شود ، حتی می توانید وضعیت حضور همکاران خود را بررسی کنید یا از طریق ایمیل وضعیت خود را ویرایش کنید.

توجه: اگر بیش از 5 دقیقه فعالیت صفحه کلید یا ماوس وجود نداشته باشد ، وضعیت شما به طور خودکار به "غیرفعال" تغییر می کند.

2. نحوه تنظیم مخاطبین در Skype for Business

 

Skype for Business به شما امکان می دهد افراد را از داخل و خارج سازمان خود به لیست مخاطبین خود اضافه کنید.

در اینجا نحوه افزودن مخاطبین در Skype for Business آورده شده است:

مرحله 1: بر روی نماد "افزودن مخاطب" کلیک کنید تا به گزینه های مختلف برای افزودن مخاطب دسترسی پیدا کنید. گزینه "ایجاد گروه جدید" به شما امکان می دهد گروه هایی را ایجاد کنید که می توانید مخاطبین خود را به آنها اضافه کنید.

مرحله 2: برای افزودن افراد ، نام آنها را در جعبه جستجو در پنجره اصلی Skype for Business تایپ کنید.

Image result for Using Skype for Business

باکس جستجوی اسکایپ

مرحله 3: روی عکس آنها کلیک راست کنید ، "افزودن به لیست مخاطبین" را انتخاب کرده و گروه مخاطب مناسب را انتخاب کنید.

اکنون آماده برقراری ارتباط با لیست مخاطبین خود هستید!

ب - نحوه استفاده از Skype for Business برای کنفرانس ویدیویی

ویژگی های کنفرانس ویدئویی اسکایپ فور بیزنس با عدم تعامل رو در رو هنگام کار از راه دور مقابله می کند.

اما تماس های ویدیویی تمام کاری نیست که می توانید انجام دهید.

کاربران اسکایپ برای تجارت می توانند هنگام مکالمه صفحه نمایش خود را با شرکت کنندگان به اشتراک بگذارند و یا حتی به راحتی یک وبینار برگزار کنند.

در اینجا مراحل شروع کنفرانس ویدیویی در Skype for Business وجود دارد:

مرحله 1: برنامه Skype for Business خود را راه اندازی کرده و وضعیت حضور خود را روی Available تنظیم کنید.

مرحله 2: به برگه "جلسات" رفته و بر روی گزینه "هم اکنون ملاقات" کلیک کنید.

برگه جلسات

مرحله 3: صفحه جلسه بلافاصله به صورت بازشو ظاهر می شود. در اینجا ، می توانید با کلیک روی دکمه "دعوت" در گوشه بالا سمت راست ، شرکت کنندگان را اضافه کنید.

ج - نحوه برنامه ریزی جلسه اسکایپ برای مشاغل

از آنجا که Skype for Business Online با Microsoft Outlook کار می کند ، می توانید این مراحل را دنبال کنید تا جلسه را سریع ترتیب دهید:

مرحله 1: Microsoft Outlook را باز کنید.

p 2: به برگه "قرارها" بروید.

مرحله 3: روی "نشست اسکایپ" کلیک کنید.

این اطلاعات تماس را به دعوت جلسه اضافه می کند.

جزئیات جلسه مورد نیاز را پر کنید و "ارسال" را فشار دهید.

گیرندگان یادآوری تقویم Outlook را دریافت می کنند و هنگام شروع جلسه "Join Meeting" ظاهر می شود. برای پیوستن به تماس کنفرانسی کافیست روی آن کلیک کنید!

 

چشم انداز یادآوری تقویم

د - نحوه برقراری تماس صوتی یا تصویری

در اینجا نحوه برقراری تماس صوتی یا تصویری با کسی از طریق Skype for Business وجود دارد:

مرحله 1: برای برقراری تماس ، شخصی را در لیست مخاطبین خود پیدا کرده و روی نماد "Audio" یا "Video" کلیک کنید.

مرحله 2: هنگامی که از طریق Skype for Business تماسی دریافت می کنید ، پنجره ای ظاهر می شود که تنظیمات مختلف تماس را ارائه می دهد.

این شامل:

    بی صدا (نماد میکروفون): میکروفن شما بی صدا است.

    روشن / خاموش ویدئو (نماد دوربین): برای روشن یا خاموش کردن وب کم ، روی آن کلیک کنید.

    گزینه ها (سه نقطه): لیستی از گزینه های اضافی ظاهر می شود:

        فقط تماس صوتی برقرار کنید.

        فقط با یک پیام فوری پاسخ دهید.

        وضعیت خود را روی "مزاحم نشوید" تنظیم کنید و تماس ورودی را رد کنید.

E. چگونه صفحه خود را هنگام تماسهای Skype برای تجارت به اشتراک بگذاریم

بگذارید بگوییم شما باید درباره آن پاورپوینت که شب گذشته ارائه کردید با فرد دیگری بحث کنید. یا شاید به کسی نشان دهید که چگونه یک کار خاص را انجام دهد.

چگونه این کار را عملا انجام می دهید؟

به عنوان یک مجری ، به راحتی می توانید صفحه نمایش خود را از طریق Skype for Business به اشتراک بگذارید.

در اینجا نگاهی دقیق تر به نحوه:

مرحله 1: بر روی نماد "Present" (به شکل مانیتور) در پنجره جلسه کلیک کنید.

با این کار یک پنجره بازشو باز می شود ، چندین گزینه برای اشتراک صفحه نمایش در اختیار شما قرار می گیرد:

    Present Desktop: کل صفحه خود را به اشتراک بگذارید.

    برنامه های حال حاضر: یک فایل Word یا Excel باز را به اشتراک بگذارید.

اشتراک صفحه در اسکایپ

مرحله 2: وقتی صفحه خود را به اشتراک می گذارید ، برگه "Now Presenting" در دستگاه شما ظاهر می شود.

علاوه بر این ، وضعیت حضور شما به طور خودکار به "ارائه" تغییر می کند تا هشدارهای سایر کاربران Skype را محدود کند.

مرحله 3: هر شرکت کننده درخواستی برای پذیرش صفحه نمایش / محتوای مشترک شما دریافت می کند.

اگر می خواهید یک شرکت کننده دیگر چیزی را نشان دهد ، می توانید با کلیک روی "Give Control" به او کنترل جلسه اشتراک را بدهید. برای لغو این حقوق دسترسی در هر زمان که بخواهید می توانید بر روی "Take back control" کلیک کنید.

 

مرحله 4: برای توقف اشتراک صفحه خود از "Stop Presenting" استفاده کنید.

F. نحوه استفاده از Skype برای تجارت برای پیام رسانی فوری

Skype for Business به شما امکان می دهد از طریق پیام رسانی فوری (IM) در زمان واقعی با لیست مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. این سریعتر از یک تماس تلفنی و رسمی تر از یک ایمیل است.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

مرحله 1: بر روی مخاطبی که می خواهید IM با آن شروع شود بروید و روی نماد "پیام" (در زیر نشان داده شده) کلیک کنید جعبه گپ وی ظاهر می شود ، جایی که می توانید فوراً مکالمه در زمان واقعی را شروع کنید.

 

چهارشنبه 29 بهمن 1399  5:43 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها