در پایان سال ۲۰۱۱، حدود ۲۴۵ میلیون نفر (۸۰ درصد از جمعیت) در ایالات متحده بصورت آنلاین و حدود ۱۰٪ از کل دسترسی به وب سایتها از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام میشدند. در دنیایی بهم پیوستهی اینترنت، داشتن وب سایتی عالی از همیشه مهمتر است.
چرا باید یک وب سایت درجه۱ داشته باشید؟ بیایید نگاهی بیاندازیم به ۱۰ دلیل اساسی برای این سوال.
۱. حضور ایجاد کنید
در دنیای امروزی مردم بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال خدمات و محصولات آنلاین هستند. عادات مردم در حال تغییر است. مردم به یک منطقه جدید نقل مکان میکنند و خیلی وقتها فقط به اینترنت متکی هستند تا در مورد منطقه جدید، تحقیق کنند و بدانند که برای چه چیزی باید به چه کسی مراجعه کنند. بسیاری از افراد از طریق اینترنت در حال تحقیق و یافتن خانه و شغل خود هستند. بیشتر مردم انتظار دارند که هر کسب و کار حرفهای دارای یک وب سایت باشد. با یک سایت طراحی شدهی خوب، تجارت کوچک شما به یک بازیکن واقعی در اینترنت و خارج از شبکه تبدیل میشود.
آدرس وب خود را به تبلیغات ثابت، کارت ویزیت و سایر تبلیغات خود بیفزایید، در این صورت بازدیدکنندگان این امکان را دارند که دقیقاً بدانند کجا میتوانند برای پاسخ به سؤالات خود مراجعه کنند و دوستان خود را برای داشتن خدمات عالی به کجا معرفی کنند. هرچه مردم درباره شما و شرکت شما بیشتر بدانند شانس شما برای جذب مشتری جدید بیشتر است.
۲. تبلیغات بیشتر برای پول کمتر
با یک وب سایت میتوانید صفحات تبلیغات کاملاً رنگی داشته باشید که 24 ساعت شبانه روز، 7 روز در هفته نمایش داده میشود! شما با استفاده از بسیاری از صفحات توصیفی، تصاویر، عناصر تعاملی و غیره میتوانید خود و خدمات خود را به مشتریان خود ارائه دهید و این باعث میشود اعتماد مردم جلب شود و به نوبهی خود باعث میشود که آنها محصولات و خدمات شما را بیشتر خریداری کنند.
۳. کمپین تبلیغاتی فعلی خود را تقویت کنید
آدرس وب خود را در کمپین تبلیغاتی فعلی خود قرار دهید. افراد برای اطلاعات بیشتر به سایت شما مراجعه میکنند. جمع آوری اطلاعات بیشتر، اغلب اولین پاسخ برای یک کمپین تبلیغاتی خوب است. با آدرس سایت که در آگهی شما ذکر شده است، به افرادی خواهید رسید که میتوانند آن اطلاعات و خدمات شما را دریافت کنند. جبران هزینههای تبلیغاتتان میتواند یک دلیل مهم دیگر برای اضافه کردن یک وبسایت به ابزار و تجهیزات مارکتینگتان باشد.
۴. با پاسخ به سوالات متداول آنلاین، بصورت آنلاین صرفهجویی کنید
آیا وقت خود را برای پاسخگویی به انواع مشابه سوالات برای هریک از مشتری های خود میگذرانید؟ خب شاید این روند هیچگاه متوقف نشود ولی میشود امید داشت! با داشتن یک وب سایت میتوانید پاسخ این سؤالات متداول را بصورت آنلاین قرار دهید و مشتریان خود را برای بازدید از این صفحات راهنمایی کنید. حتی میتوانید از طریق لینک این صفحات به آنها ایمیل ارسال کنید. مشتریان شما از دانشی که به آنها ارائه میدهید قدردانی میکنند، ارسال ایمیل یا توصیه به خواندن صفحه سوالات متداول شما، به زمان اضافی بیشتری نیاز نخواهد داشت.
۵. به مشتریان خود آموزش دهید
اولین قدم برای هر نوع فروش، آشنا کردن مشتری با آنچه میفروشید است. امروزه افراد بیشتر به دنبال اینترنت میگردند تا اطلاعات لازم را برای تصمیمگیری در مورد خرید کسب کنند.
موارد مورد علاقه خودتان را در مورد خدمات ویژه به مشتریان بالقوه خود بگویید. وقتی آنها با شما تماس میگیرند تا در مورد خدماتتان پرسجو کنند، عملا نیمی از فروش شما انجام شده است. شما قبلا احساس احتیاج به محصولتان را برای مشتری ایجاد کردهاید و حتی در وقت و هزینه نیز صرفهجویی میکنید ، زیرا افرادی که تماس میگیرند علاقهمند هستند، نه فقط کسانی که برای جمعآوری اطلاعات تماس میگیرند.
https://lms.utkarafarini.com/seo/