0

شناسایی برندتان به وسیله غرفه سازی نمایشگاهی

 
mohii25
mohii25
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : آبان 1397 
تعداد پست ها : 132

شناسایی برندتان به وسیله غرفه سازی نمایشگاهی

شناسایی برندتان به وسیله غرفه سازی نمایشگاهی

امروزه حضور در نمایشگاه ها جزو یکی از تبلیغات های موثر برای شرکت ها و صاحبان کسب و کار می باشد. به همین دلیل غرفه سازی در نمایشگاه ها امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از دلایلی که غرفه سازی برای صاحبان کسب و کار محبوب شده است این است که از این طریق میتوانند مشتریان خود را بهتر بشناسند و با مخطبان خود در ارتباط باشند.


به همین دلیل غرفه سازی برای نمایشگاه ها اهمیت زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم از چند بعد غرفه سازی را برسی کنیم.


تیم های حرفه ی طراحی غرفه مثل شرکت آرمان معتقد هستند که المان های گرافیکی به کار رفته در غرفه سازی باید به گونه ای باشد که مخاطب را به خود جذب کند و در عین حال نشان دهنده ارزش برند باشد.


افرادی که به نمایشگاه ها می آیند و قرار است از غرفه ها بازدید کنند بیشتر جدب غرفه هایی می شوند که کسب و کارشان را به طور گویا بیان کرده اند. یعنی افراد با وارد شدن به غرفه ی آنها بلافاصله متوجه محصولات و خدمات آنها می شوند. هیچ فردی به غرفه هایی که نیاز دارد تا حدس و گمان بزنی که چه محصولی ارایه می دهند علاقه ای ندارند. بنابراین غرفه سازی نمایشگاهی باید به گونه ای باشد که محصولات و خذمات را به سادگی به مخاطبان معرفی کنید. برای مشاهده ی 
قیمت غرفه سازی نمایشگاهی وارد سایت آرمان شوید.





نوشته چشمگیر و خوانا


توجه داشته باشید که نوشته ای که برای سر در غرفه ی خود انتخاب می کنید خیلی طولانی نباشد به طوری که بتوان در نگاه اول خواند. این عبارت در حین سادگی باید عین حقیقت باشد. زمانی که شرکت ها بتوانند هویت برند خود را به درستی و خوبی به نمایش بگذارند، می توانند بدون شک مخطبان را به خود جذب کنند.


پس این مورد را در نظر بگیرید و حتما به آن را بخاطر بسپارید و از طراح غرفه ی خود بخواهید تا ایده ای جدید و موثر درباره نمایش نام برندتان به کار ببرد.


الملن باید به شکل خاصی باشد تا برای همیشه در ذهن مخاطبان باقی بماند.






خیلی وقت ها این اتفاق برایمان می افتد که یک غرفه ای را در نمایشگاه ها می بینیم که در آن ایده ای نوآورانه برای معرفی محصولاتش به کار برده است. این غرفه به حدی نظر ما را جذب می کند که تا مدت ها نام برند و شکل و شمایل غرفه در ذهنمان باقی می ماند. این اتفاق باعث می شود تا مدن ها دهن فرد را درگیر کند و به دنبال برند شما برود و جذب کسب و کار شما شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://booth.tnarman.com/
 مراجعه فرمایید.


بنابراین 
غرفه سازی و طراحی غرفه به این اندازه حائز اهمیت است. تیم طراحی غرفه سازی آرمان به شدت به این موضوع اهمیت می دهد و غرفه سازی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.


یکی دیگر از کارهای موثر این است که المانتان را در پشت سر نمایش دهید. بهترین مکانی که کانون توجه است دیوار پشتی غرفه است و شما می توانید المان را روی آن به نمایش بگذارید و از این طریق مخاطب زیادی را جذب کنید. قوانین غرفه سازی در نمایشگاه چیست؟


یکی دیگر از اقداماتی که باعث می شود مخاطب را به خود جذب کند استفاده از QR است. شما می توانید با استفاه از این کد ها حس کنجکاوی را در مخاطبین ایجاد کنید تا آنها با اسکن بارکد وارد سایتتان شوند. توجه داشته باشید که صفحه ای برای این کار استفاده می کنید تاثیر گذاری زیادی داشته باشد. بهتر است مطلب 
اهمیت طراحی غرفه آرایی و غرفه سازی نمایشگاهی را نیز مطالعه کنید.


به کار گیری از تصاویر براق در غرفه سازی کنار بگذارید و برای طراحی آن فقط 3 رنگ بکارببرید. هدف باید این باشد که در حین سادگی پیام مورد نظر به مخاطبان انتقال داده شود. بکارگیری رنگ های مختلف باعث می شود غرفه خیلی شلوغ و گیج کننده باشد و مخاطب نتواند پیام مورد نظر را دریافت کند. منبع: غرفه سازی آرمان

چهارشنبه 28 خرداد 1399  9:11 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها