متخصصان نقش و نگار پر فروش ترین سررسید سال 98 را شناسایی کردند و باتوجه به شناسایی این محصول با کد مشخص انتخاب سررسید تبلیغاتی 99 را برای شما عزیزان هموار ساختند.
در سال 98 انتخاب سررسید تبلیغاتی از بین بازه وسیعی از محصولات 98 امری دشوار بود و همین دشواری باعث سردرگمی مشتریان در سال 98 می شد.
گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج با الگو برداری از سال 98 انتخاب سررسید تبلیغاتی 99 را همانند سال گذشته امری دشوار پیش بینی کرد.
البته این موضوع امری طبیعی است وقتی شما با حجم انبوهی از سررسید تبلیغاتی با تنوع بالا مواجه شوید نمیتوانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.
متخصصان تبلیغات نقش و نگار در سال گذشته به صورت شخصی برای هر یک از مشتریان سررسید تبلیغاتی 98 توضیحاتی جامع ارائه میدادند و پس از این توضیحات مشتریان با فراغ بال سررسید تبلیغاتی 98 خود را انتخاب می کردند.
در سال 99 برای جلوگیری از هرگونه اتلاف وقت در پروسه سفارش سررسید تبلیغاتی 99 تصمیم گرفتیم در رابطه با خرید سررسید تبلیغاتی 99 و ویژگی های آن اطلاعاتی ارائه دهیم تا بدین ترتیب پروسه انتخاب سررسید تبلیغاتی 99 برای شما عزیزان راحت تر شود.
شما با مطالعه این مطلب می توانید به راحتی سررسید تبلیغاتی 99 متناسب با کسب و کار خود انتخاب نمایید و خریداری نمایید و از طریق آن کسب و کار خود را ارتقاء دهید.
در سال گذشته معیارهای انتخابی سررسید تبلیغاتی 98 چه بود؟
قبل از هر چیزی لازم است بدانید پرطرفدارترین سررسید تبلیغاتی 98 چه محصولی بود، سررسید تبلیغاتی با کد R02 کد سررسید تبلیغاتی پرفروش ترین محصول تبلیغاتی سال 98 بود.
پس از بررسی هایی همه جانبه که متخصصان تبلیغات نقش و نگار بر سررسید تبلیغاتی با کد مذکور داشتند موفق به کشف برتری های این محصول نسبت به سایر سررسید های تبلیغاتی شدند که این برتری ها را در قسمت های بعد توضیح خواهیم داد.
دلایل برتری سررسید تبلیغاتی R02 :
- قطع سررسید
- قیمت سررسید تبلیغاتی
- ظاهر سررسید تبلیغاتی
- لت داخلی
- صحافی
قطع سررسید مذکور
این سررسید تبلیغاتی 98 در دو قطع وزیری و اروپایی موجود بود. همانطور که واقف هستید قطع سررسید تبلیغاتی امری بسیار مهم و تاثیر گذاری می باشد که نتیجه انتخاب صحیح آن تاثیرات بسزایی در استفاده این محصول دارد.
اما از میان این دو قطع نوع اروپایی بیشترین توجهات را به خود جلب کرد.
قطع اروپایی چند سالی است که روی کار آمده است و با ورود این قطع به عرصه تبلیغات و امور چاپی استفاده ازسررسید تبلیغاتی با قطع وزیری بسیار کمرنگ شد و سررسید تبلیغاتی با قطع اروپایی روی کار آمد.
سایز استاندارد این قطع سررسید 21 در 12.5 است که قطعی استاندارد و مناسب برای کاربران مختلف می باشد.
قیمت سررسید تبلیغاتی 98 با کد R02
میزان هزینه ای که صرف محصولات تبلیغاتی می شود در انتخاب محصول از سمت مشتریان بسیار قابل اهمیت است.این مورد در مورد سررسید نیز بسیار پررنگ تر است.
متریال درجه اول تولید سررسید تبلیغاتی کاغذ است که از لحاظ مبلغ روز به روز در حال نوسان است. پس قاعدتا انتخاب سررسید با هزینه هایی کم مورد پسند تمام افراد است. سررسید تبلیغاتی کد R02 نیز یکی از سررسید های مقرون به صرفه سال گذشته بود و از جمله دلایل محبوبیت آن نیز همین موضوع بود.
ظاهر سررسید تبلیغاتی R02
یک هدیه تبلیغاتی باید به نحوی باشد که بیشترین توجه مخاطبان را به سبب ظاهر بینظیری که دارد به خود جلب کند. به همین جهت ظاهر سررسید تبلیغاتی یکی دیگر از المان های مهم و تاثیرگذار در انتخاب سررسید تبلیغاتی 99 خواهد بود.
سررسید مذکور از لحاظ ظاهر بسیار ساده و شیک بود و این مورد به برتری آن از طیف وسیعی از سررسید تبلیغاتی با رنگ ها و کد های مختلف کمک شایانی کرد.
بررسی سررسید R02 از لحاظ لت داخلی
توجه داشته باشید لت داخلی یا همان صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی موضوعی مهم است و مستلزم توجه بیشتری نیز می باشد. گاهی اوقات در طول فرآیند چاپ با مشتریانی مواجه می شویم که از تمام فضای لت داخلی خود برای تبلیغات برندشان استفاده می کنند و قاعدتا نتیجه این کار تحویل دادن چند کاغذ باطله ای است که هیچ کاربردی از لحاظ نوشتاری برای مخاطبان جامعه هدفشان نخواهد داشت.
لازم است تا در تک تک فرآیند طراحی و چاپ خود موضوعی را در نظر بگیرید باید دائما به این فکر کنید که شما قرار است با ارائه سررسید تبلیغاتی 99 به مخاطبتان خدمت کنید برای توجه به این مورد و رعایت آن در سراسر مراحل لازم است خود را به عنوان شخص هدیه گیرنده تصور کنید.
اگر به خاطر داشته باشید به این موضوع تاکید داشتیم که تمامی محصولات چاپی و در حالت کلی محصولاتی که در تبلیغات از آن استفاده می شود باید علاوه بر آنکه برای شما از جهت برآورد ساختن تبلیغاتتان مفید واقع گردد باید برای افراد هدیه گیرنده نیز کاربردی و مفید باشد. یک سررسید تبلیغاتی در عین حال که نیازهای تبلیغاتی شما را برآورد می سازد باید تا حدی کاربردی باشد که مخاطب شما به استفاده از آن نیازمند باشد.
در انتخاب لت داخلی سررسید تبلیغاتی خود اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید میزان فضای کافی برای نوشتن است. به همین جهت است که همواره پیشنهاد می کنیم در انتخاب لت سررسید نهایت دقت را داشته باشید.
صحافی سررسید تبلیغاتی
صحافی مهم ترین رکن یک سررسید است. صحافی هر سررسید شیرازه آن را میسازد و این موضوع در اتصال صفحات سررسید بسیار تاثیرگذار است.
اگر نوع صحافی شما مناسب نباشد علاوه بر این که شما از تبلیغات خود سودی نخواهید داشت برای مخاطبانتان نیز غیر قابل استفاده خواهد بود.
فراموش نکنید مخاطبانتان قرار است 365 روز از این سررسید استفاده کنند و آن را حمل کنند پس جدا شدن شیرازه با یک بار باز و بسته شدن موردی است که اصلا مطلوب نیست.
قطعا شما به عنوان فردی که قصد ارتقاء شغل خود از طریق سررسید را دارید به دنبال تبلیغاتی هستید که در طول یک سال مورد استفاده قرار گیرد و افراد بسیاری با مشاهده این سررسید تبلیغاتی برند شما را در ذهن خود تداعی کنند.
پس اگر قرار باشد تبلیغاتی که ارائه می دهید با یک ماه استفاده از بین رود و دراثر باز و بسته کردن برگه هایش از هم جدا شود اهداف تبلیغاتی شما برای یک هدیه تبلیغاتی بلند مدت محقق خواهد شد.
منبع : " چرا سررسید 99 با نام جادوگر تبلیغات معرفی شد؟ "