راهنمای چاپ سررسید تبلیغاتی 99
پر فروش ترین سررسید تبلیغاتی 98
انتخاب سرسید تبلیغاتی 99 با تجربه سال گذشته!
پر فروش سررسید تبلیغاتی 98 را شناسایی کردیم و در مورد آن اطلاعاتی ارائه میدهیم و شما را به سمت انتخاب سررسید تبلیغاتی 99 به صورت کاملا هدفمند سوق می دهیم.
در سال 98 انتخاب سررسید تبلیغاتی از بین بازه وسیعی از محصولات 98 امری دشوار بود و اغلب مشتریان هنگام انتخاب سر در گم می شدند.
گروه تبلیغاتی نقش و نگار به عنوان برترین مرکز چاپ در کرج با تجربه ای که این سال ها در مورد چاپ سررسید در سال 98 داشت انتخاب سررسید تبلیغاتی 99 را همانند سال گذشته امری دشوار پیش بینی نمود.
البته این موضوع امری طبیعی است وقتی شما با حجم انبوهی از سررسید تبلیغاتی با تنوع بالا مواجه شوید قادر به انتخاب هدفمند نخواهید بود و این امر منجر به سر در گمی شما خواهد شد.
متخصصان تبلیغات نقش و نگار در سال گذشته به صورت شخصی برای هر یک از مشتریان سررسید تبلیغاتی 98 توضیحاتی جامع ارائه میدادند و پس از این توضیحات مشتریان نسبت به انتخاب سررسید تبلیغاتی مورد نظر اطمینان بیشتری پیدا می کردند.
در سال 99 برای جلوگیری از هرگونه اتلاف وقت در پروسه سفارش سررسید تبلیغاتی 99 تصمیم گرفتیم در رابطه با خرید سررسید تبلیغاتی 99 و ویژگی های آن اطلاعاتی ارائه دهیم تا از این طریق شما را به سمت انتخابی هدفمندتر سوق دهیم.
شما با مطالعه این مطلب می توانید به راحتی سررسید تبلیغاتی 99 متناسب با کسب و کار خود انتخاب نمایید و خریداری نمایید تا از این طریق تبلیغات خود را گسترش دهید.
معیارهای انتخاب سررسید تبلیغاتی 98 برای مشتریان چه بود؟
در سال 98 بیشترین چیزی که توجه سفارش دهندگان را به خود جلب کرد مدل سررسید تبلیغاتی با کد R 02 بود.
پس از بررسی هایی همه جانبه که متخصصان تبلیغات نقش و نگار بر سررسید تبلیغاتی با کد مذکور داشتند موفق به کشف برتری های این محصول نسبت به سایر سررسید های تبلیغاتی شدند.
دلایل برتری سررسید تبلیغاتی R02 :
- قطع سررسید
- قیمت سررسید تبلیغاتی
- ظاهر سررسید تبلیغاتی
- لت داخلی
- صحافی
قطع سررسید مذکور
این سررسید تبلیغاتی 98 در دو قطع وزیری و اروپایی موجود بود. همانطور که واقف هستید قطع سررسید تبلیغاتی امری بسیار مهم و تاثیر گذاری می باشد که نتیجه انتخاب صحیح آن تبلیغاتی مفید خواهد بود.
نکته ی جالب توجه در مورد سررسید R02 این بود که قطع اروپایی آن بسیار پرطرفدار بود. نقش و نگاری های عزیز که همراهان همیشگی ما هستند قطعا می دانند که قطع وزیری چه ابعادی دارد اما برای افرادی که به تازگی با حوزه تبلیغات آشنا شده اند مجددا ابعاد مشخص و استاندارد را یادآور می شویم.
قطع اروپایی چند سالی است که روی کار آمده است و با ورود این قطع به عرصه تبلیغات و امور چاپی استفاده ازسررسید تبلیغاتی با قطع وزیری آنچنان کمرنگ شده است که تا حدودی جای خود را به قطع اروپایی داده است.
این قطع سررسید به جهت ابعاد استانداردی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اصولا سررسید تبلیغاتی که در قطع اروپایی هستند اغلب در سایز 21*12.5 موجود می باشند.
مطابق تجربه می توان به این نتیجه رسید که قطع اروپایی نه تنها در مورد سررسید مذکور بلکه در مورد سایر سررسید تبلیغاتی ها با مدل های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گرفت. که البته دلایل استفاده از آن نیز کاملا واضح است زیرا این قطع از سررسید تبلیغاتی ابعاد استانداردی دارد.
قیمت سررسید تبلیغاتی 98 با کد R02
یکی دیگر از مولفه های قابل اهمیت در حوزه سفارش محصولات چاپی قیمت است که از مهم ترین معیارهای انتخاب محصولات تبلیغاتی می باشد.
مخصوصا در مورد سررسیدهای تبلیغاتی قیمت محصول اهمیت بیشتری دارد. از آنجا که در چاپ سررسید تبلیغاتی متریال بیشتری استفاده می شود طبیعتا ازلحاظ قیمت نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی قیمت بیشتری خواهد داشت. تمامی این عوامل باعث می شود افرد به سمت انتخاب سررسید تبلیغاتی مقرون به صرفه تر سوق یابند.
البته این سررسید تبلیغات یک ساله شما را تضمین میکند و حس رضایت و خوشنودی مخاطبان هدفتان در طول یک سال ماندگار خواهد بود و از این طریق ارتباطات کاری مخاطبان هدفتان با شما مستحکم تر خواهد شد.
شما با وجود یک سررسید تبلیغاتی امور تبلیغات خود را در طول یک سال تضمین می کنید. این هدیه تبلیغاتی ویژه آنقدر کاربردی و همه جانبه است که به تنهایی قادر به برطرف کردن نیازهای تبلیغاتی شما در طول یک سال خواهد بود.
سررسید تبلیغاتی مذکور از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد این مورد نیز یکی از عوامل جذابیت آن می باشد.
ظاهر سررسید تبلیغاتی R02
ظاهر یک هدیه تبلیغاتی باید به نحوی باشد که بیشترین توجه مخاطبان را به خود جلب نماید. پس ظاهر زیبا سررسید یکی دیگر از فاکتورهای تاثیر گذار در انتخاب و خرید سررسید تبلیغاتی است.
سررسید مذکور از لحاظ ظاهر ساده بسیار مورد پسند قرار گرفت. ما بار ها و بارها در نقش نامه های قبل در مورد همانند سازی توضیح دادیم، برای بسیاری از افراد این موضوع دشوار است اما برای این که بتوانید بهترین نوع سررسید تبلیغاتی 99 را انتخاب نمایید لازم است برای چند لحظه خود را جای شخص هدیه گیرنده تصور کنید.با این روش به راحتی می توانید سررسید مناسب را انتخاب نمایید.
لت داخلی سررسید تبلیغاتی
توجه داشته باشید لت داخلی یا همان صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی موضوعی مهم است و توجه بسیاری میطلبد. گاهی اوقات در طول فرآیند چاپ با مشتریانی مواجه می شویم که از تمام فضای لت داخلی خود برای تبلیغات برندشان استفاده می کنند و با این کار هیچ فضای خالی برای یادداشت برداری جامعه هدفشان باقی نمی ماند.
لازم است تا در تک تک فرآیند طراحی و چاپ خود موضوعی را در نظر بگیرید باید دائما به این فکر کنید که شما قرار است با ارائه سررسید تبلیغاتی 99 به مخاطبتان خدمت کنید، درواقع باید همواره کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی را در نظر بگیرید.
اگر به خاطر داشته باشید به این موضوع تاکید داشتیم که تمامی محصولات چاپی و در حالت کلی محصولاتی که در تبلیغات از آن استفاده می شود باید علاوه بر آنکه برای شما از جهت برآورد ساختن تبلیغاتتان مفید واقع گردد باید برای افراد هدیه گیرنده نیز کاربردی و مفید باشد. یک سررسید تبلیغاتی در عین حال که نیازهای تبلیغاتی شما را برآورد می سازد باید در بهتر شدن امور روزمره مخاطبانتان نیز موثر باشد.
در انتخاب لت داخلی سررسید تبلیغاتی خود اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید میزان فضای کافی برای نوشتن است. میزان فضای لازم برای نگارش افراد را در نظر بگیرید و با در نظر گرفتن این فضا لت مناسب را برگزینید.
صحافی سررسید تبلیغاتی
صحافی مهم ترین رکن یک سررسید است. صحافی هر سررسید تبلیغاتی شیرازه ی آن است. جدا شدن لت های داخلی در هر سررسید تبلیغاتی موردی بسیار نا خوشایند است.
اگر نوع صحافی شما مناسب نباشد علاوه بر این که شما از تبلیغات خود سودی نخواهید داشت مخاطبانی که از این سررسید تبلیغاتی استفاده می کنند استفاده ای از این هدیه تبلیغاتی نخواهند داشت.
فراموش نکنید مخاطبانتان قرار است 365 روز از این سررسید استفاده کنند و آن را حمل کنند پس جدا شدن شیرازه با یک بار باز و بسته شدن موردی است که اصلا مطلوب نیست و برای هدیه دهنده و هدیه گیرنده بسیار نا خوشایند است.
قطعا شما به عنوان فردی که قصد ارتقاء شغل خود از طریق سررسید را دارید به دنبال تبلیغاتی هستید که در طول یک سال مورد استفاده قرار گیرد و افراد بسیاری با مشاهده این سررسید تبلیغاتی جذب برند شما خواهند شد.
پس اگر قرار باشد تبلیغاتی که ارائه می دهید با یک ماه استفاده از بین رود و دراثر باز و بسته کردن برگه هایش از هم جدا شود اهداف تبلیغاتی بلند مدت شما برآورده نخواهد شد.
منبع : " راهنمای خرید سررسید تبلیغاتی 99 "