انواع صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی از لحاظ فرمت تاریخ
صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی یکی از تاثیر گذارترین المان ها در خرید سررسید تبلیغاتی می باشد. یکی از تاثیرگذارترین موارد در لت های داخلی صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی فرمت تاریخ آن است که مستلزم توجه بسیاری می باشد.
فرمت تاریخ سررسید تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که در این مقاله هر یک از این موارد به تفصیل بیان می گردد.
سررسید تبلیغاتی روزشمار
در این فرمت صفحه داخلی هر روز در سررسید یک صفحه مشخصی دارد، قاعدتا این نوع سررسید تبلیغاتی تعداد صفحات داخلی بیشتری دارد و طبیعتا این نوع فرمت صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی تعداد 365 عدد برگه داخلی دارد.
این نوع صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی شاید برای افراد پر مشغله که برای هر روز خود برنامه ریزی مشخصی دارند مناسب ترین انتخاب است که باتوجه به افراد جامعه هدف انتخاب می گردد.
قطعا همانطور که تعداد صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی در فرمت روز شما بیشتر از سایر فرمت ها می باشد و این مورد به عنوان یک مزیت به شمار میرود در مقابل معایبی نیز دارد و برای تولید سررسید تبلیغاتی با کیفیت باید به آن توجه ویژه ای گردد.
این نوع فرمت صفحات داخلی باتوجه به تعداد صفحات داخلی زیادی که دارند بالطبع از لحاظ وزنی نیز سنگین تر از سایر سررسید تبلیغاتی می باشد و حمل آن نیز دشوار خواهد بود و این مورد از معایب سررسید تبلیغاتی با فرمت روز شمار به حساب می آید.
این نوع صفحات داخلی سررسید تبلیغاتی با نام سررسید تبلیغاتی پنج شنبه و جمعه جدا در جوامع تبلیغات شناخته شده است.
سررسید تبلیغاتی با فرمت صفحات داخلی پنج شنبه و جمعه مشترک
سررسید تبلیغاتی با فرمت صفحات داخلی پنج شنبه و جمعه مشترک در امور تبلیغات بسیار با استقبال مواجه شده است. سررسید تبلیغاتی پنجشنبه و جمعه مشترک از بهترین گزینه ها برای چاپ سررسید تبلیغاتی با کمترین هزینه است.
اگر بخواهیم از لحاظ کاربردی بودن این نوع سررسید تبلیغاتی را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم اغلب افرادی که جامعه هدف آنها متشکل از دانشجویان و کارمندان می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا روزهای پنج شنبه و جمعه برای این افراد جزء روزهای تعطیل محسوب می شود و قاعدتا برنامه ریزی های این دو روز کمتر از سایر روزهای هفته می باشد و به فضای کمتری نیاز دارد.
یکی از مزایای سررسیدهای پنج شنبه و جمعه مشترک وزن سبک و قابل حمل بودن آن می باشد که همین عامل باعث شده است افراد بیشتری طرفدار این نوع سررسید تبلیغاتی باشند.
سررسید تبلیغاتی دو روز شمار
همانطور که از نام این نوع سررسید تبلیغاتی مشخص است هر برگ از سررسید به دو روز اختصاص داده شده است. در این نوع سررسید تبلیغاتی تعداد روزهای هفته در سه برگ سررسید جای می گیرد.
این نوع سررسید تبلیغاتی از لحاظ فضای یادداشت بسیار مناسب است و تقریبا فضای کافی برای یادداشت برداری وجود دارد و میتواند از آن استفاده نماید.
قاعدتا تعداد صفحات داخلی این نوع سررسید تبلیغاتی کمتر از سایر سررسید های روزشمار می باشد. این نوع سررسید تبلیغاتی از لحاظ وزنی بسیار سبک تر از سایر موارد می باشد.
سررسید تبلیغاتی هفته شمار
سررسید تبلیغاتی هفته شمار همانطور که از نام آن مشخص است در هر صفحه هفت روز قرار می گیرد. درواقع هر صفحه دارای 7 کادر می باشد که هر کادر به یک روز اختصاص داده می شود.
طبیعی است که در این نوع سررسید تبلیغاتی کاغذ کمتری استفاده شده است و از لحاظ مبلغ قیمت کمتری به این نوع سررسید تبلیغاتی اختصاص داده می شود.
از آنجا که این سررسید تبلیغاتی دارای فضای محدود برای نوشتن برنامه های روزانه می باشد در انتهای سررسید تبلیغاتی فضایی جهت یادداشت برداری تعبیه شده است تا که فضای کافی برای نگارش را فراهم آورده است.
در این نوع از صفحات داخلی بسته به درخواست مشتریان می توان تعدادی برگه به یادداشت برداری اختصاص داد.
سررسید تبلیغاتی هفته در دو صفحه
در این نوع از سررسید تبلیغاتی روزهای هفته به دو دسته تقسیم شده و هر گروه مقابل هم قرار می گیرد. اگر بخواهیم دقیق تر توصیف نماییم باید بگوییم در این نوع به خصوص از سررسید تبلیغاتی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه در یک صفحه قرار می گیرد و در صفحه رو به روی آن روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه قرار خواهد گرفت.
در این نوع به خصوص از سررسید تبلیغاتی نیز متریال کمتری استفاده شده است و قاعدتا میزان هزینه کمتری صرف تهیه آن خواهد شد.
از لحاظ قابل حمل بودن این نوع سررسید تبلیغاتی نیز می توان استفاده از آن راحت تر بوده و در نتیجه به راحتی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.
سررسید تبلیغاتی ماه شمار
واضح است تعداد روزهای یک ماه در این نوع سررسید تبلیغاتی در یک صفحه قرار خواهد گرفت و طبیعتا اندکی از فرمت سررسید تبلیغاتی خارج می شود.
متریال مورد استفاده در این نوع سررسید تبلیغاتی بسیار کمتر از سایر موارد می باشد. بالطبع از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از سایر موارد می باشد و راحتی حمل و نقل آن نیز نکته مثبتی است و راحتی کاربران را به همراه می آورد.
البته اغلب به این نوع سررسید تبلیغاتی عنوان تقویم نیز القاء می شود زیرا همانند تقویم تنها روزهای هر ماه را مشخص می کند و به جهت فضای اندکی که دارد شاید بهتر باشد که به جای سررسید تبلیغاتی نام تقویم تبلیغاتی را به آن اطلاق کرد.
منبع : انتخاب صحیح فرمت صفحات داخلی در خرید سررسید تبلیغاتی "