0

منابع دکتری مدیریت بازرگانی

 
javid1000
javid1000
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : دی 1390 
تعداد پست ها : 53859
محل سکونت : آ.غربی-سولدوز

منابع دکتری مدیریت بازرگانی

مواد امتحانی آزمون دکتری نیمه متمرکز (سراسری) مجموعه مدیریت بازرگانی و راهبردی
۱) رشته مدیریت بازرگانی (گرایش های الف-مدیریت بازاریابی ، ب-مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ، ج-رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی) ، ۲) رشته مدیریت راهبردی

۱- زبان انگلیسی (ضریب ۱)
۲- استعداد تحصیلی (ضریب ۱)۳- آزمون دروس تخصصی (ضریب ۴)
سطح کارشناسی شامل (آمار و کاربرد آن در مدیریت، مبانی سازمان و مدیریت، اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام)
سطح کارشناسی ارشد شامل (بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته، مدیریت استراتژیک پیشرفته)
دانشگاههای ارائه دهنده و ظرفیت پذیرش دکتری مدیریت بازرگانی، سال ۱۳۹۶:

دوره نام دانشگاه یا مؤسسه محل تحصیل نام گرایش ظرفیت نیمسال اول ظرفیت نیمسال دوم توضیحات
روزانه دانشگاه اصفهان مدیریت بازاریابی ۴  
روزانه دانشگاه الزهرا (س)- تهران (ویژه خواهران) مدیریت بازاریابی ۴ فقط زن
روزانه دانشگاه تهران مدیریت بازاریابی ۳ محل تحصیل دانشکده مدیریت تهران
روزانه دانشگاه سمنان مدیریت بازاریابی ۳  
روزانه دانشگاه شهیدبهشتی – تهران مدیریت بازاریابی ۵  
روزانه دانشگاه علامه طباطبایی – تهران مدیریت بازاریابی ۵  
روزانه دانشگاه تهران مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ۳ محل تحصیل دانشکده مدیریت تهران
روزانه دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم) مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ۳  
روزانه دانشگاه علامه طباطبایی – تهران مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ۵  
روزانه دانشگاه تهران رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی ۳ محل تحصیل دانشکده مدیریت تهران
روزانه دانشگاه علامه طباطبایی – تهران رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی ۵  
روزانه دانشگاه یزد رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی ۳  
نوبت دوم دانشگاه اصفهان مدیریت بازاریابی ۱  
نوبت دوم دانشگاه الزهرا (س)- تهران (ویژه خواهران) مدیریت بازاریابی ۱ فقط زن
نوبت دوم دانشگاه تهران مدیریت بازاریابی ۲ محل تحصیل دانشکده مدیریت تهران
نوبت دوم دانشگاه سمنان مدیریت بازاریابی ۱  
نوبت دوم دانشگاه تهران مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ۲ محل تحصیل دانشکده مدیریت تهران
نوبت دوم دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم) مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ۲  
نوبت دوم دانشگاه تهران رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی ۲ محل تحصیل دانشکده مدیریت تهران
نوبت دوم دانشگاه یزد رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی ۱  
پیام نور دانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز تحصیلات تکمیلی تهران مدیریت بازاریابی ۵  
پیام نور دانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز تحصیلات تکمیلی تهران مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ۵  
پیام نور دانشگاه پیام نور استان تهران – مرکز تحصیلات تکمیلی تهران رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی ۵  
پردیس خودگردان دانشگاه اصفهان مدیریت بازاریابی ۱  
پردیس خودگردان دانشگاه تهران / (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز کرج صرفا ورودی های امسال در تهران) مدیریت بازاریابی ۳  
پردیس خودگردان دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش) مدیریت بازاریابی ۷  
پردیس خودگردان دانشگاه علامه طباطبایی – تهران مدیریت بازاریابی ۵ محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس خودگردان کیش) مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ۷  
پردیس خودگردان دانشگاه تهران / (محل تحصیل پردیس خودگردان البرز کرج صرفا ورودی های امسال در تهران) مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ۳  
پردیس خودگردان دانشگاه علامه طباطبایی – تهران مدیریت سیاست گذاری بازرگانی ۵ محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه علامه طباطبایی – تهران رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی ۵ محل تحصیل پردیس خودگردان دانشگاه
پردیس خودگردان دانشگاه یزد رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی ۱

 

منابع دوره دکتری مدیریت بازرگانیسوالات آزمون دکتری مدیریت بازرگانی
در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ، رشته مدیریت بازرگانی با گرایش مدیریت بازاریابی ، مدیریت سیاست گذاری بازرگانی و رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی است . عناوین دروس امتحانی این رشته شامل موارد زیر است :

عناوین دروس امتحانی رشته مدیریت بازرگانی در آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد
سوالات دروس عمومی سوالات دروس تخصصی در سطح کارشناسی سوالات دروس تخصصی در سطح کارشناسی ارشد
استعداد تحصیلی – زبان انگلیسی آمار و كاربرد آن در مدیریت – مبانی سازمان و مدیریت – اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام بازاریابی و مدیریت بازار – رفتار مصرف كننده

منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی
سازمان سنجش آموزش کشور ، منابع آزمون دکتری را به صورت قطعی بیان نکرده است و فقط به بیان کردن عناوین دروس امتحانی در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد پرداخته است . بنابراین نمیتوان به قطعیت گفت که کتاب های زیر جزو منابع اصلی آزمون دکتری مدیریت بازرگانی هستند . ما در این مقاله تلاش کرده ‌ایم به معرفی کتاب‌ های موجود در بازار که می توانند به عنوان منابع مناسبی برای آمادگی آزمون دکتری ۹۷ باشند ، بپردازیم .
برای دروس تخصصی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانید از منابع ذکر شده در جدول زیر استفاده کنید :

منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی
دروس در سطح کارشناسی آمار و کاربرد آن در مدیریت آمار و كاربرد آن در مدیریت، دكتر عادل آذر و منصور مومنی و سعید جعفری
مبانی سازمان و مدیریت مبانی سازمان و اصول مدیریت، علی رضائیان، تهران، انتشارات سمت
مدیریت عمومی، سیدمهدی الوانی
منابع انسانی، اسفندیار سعادت
تجزیه و تحلیل سیستم‌ها، علی رضائیان
طراحی و ساختار ، رابینز
رفتار سازمانی، علی رضائیان
اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهج‌البلاغه امامعلی، علی‌اصغرپور عزت، بنیاد نهج‌البلاغه
مدیریت اسلامی، رویکردها، علی نقی امیری و حسن عابدی جعفری، سمت
مدیریت اسلامی، علی‌اکبر افجه‌ای، جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی
مدیریت اسلامی و الگوهای آن، لطف‌الله فروزنده دهکری، دانشگاه پیام نور
اصول مدیریت اسلامی و الگوهای آن، ولی الله نقی‌پورفر، مرکز آموزش مدیریت دولتی
مدیریت در اسلام، زیر نظر دکتر سید مهدی الوانی، انتشارات حوزه و دانشگاه
دروس در سطح کارشناسی ارشد بازاریابی و مدیریت بازار کتاب اصول بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، مترجم بهمن فروزنده، انتشارات آموخته.
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و کوین کلر، ترجمه مهدی امیر جعفری، انتشارات نص.
کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت.
کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی، تالیف الگزاندر چرنو، ترجمه کامبیز حیدرزاده و نیما شجاعی، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
کتاب مدیریت بازار (مدیریت بازاریابی)، تالیف داود محبعلی و علی اکبر فرهنگی، انتشارات امیرکبیر.
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف داور ونوس، انتشارات نگاه دانش نوین.
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مهرداد پِرِچ و کیانوش کلانتری، انتشارات شهر آب، آینده سازان.
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف رضا مناجاتی، انتشارات نگاه دانش.
کتاب اصول مدیریت بازاریابی، تالیف جف لنکستر و لستر مسینگهام، مترجمان حسین نوروزی و نیما سلطانی نژاد، انتشارات مهربان.
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف سید جواد پورحسینی، انتشارات علوی فرهیخته.
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مسعود مشهدی، انتشارات پوران پژوهش.
کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (با نگرش مدرن)، تالیف مهرداد علیپور، انتشارات به آوران.
کتاب بازاریابی (مدیریت بازار)، تالیف شاهرخ افلاکی، انتشارات کیومرث.
کتاب مفاهیم بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف رسول رحمتی نودهی، انتشارات گسترش فرهنگ کتاب.
کتاب قضایایی در بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف داور ونوس، انتشارات سمت.
کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران، تالیف پرویز درگی، انتشارات بازاریابی.
کتاب تحلیلی بازاریابی و مدیریت بازار ویژه دانشجویان مدیریت، تالیف محمدحسین بلاغی اینالو، انتشارات راه.
کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (رشته مدیریت بازرگانی)، تالیف حسن الوداری، انتشارات دانشگاه پیام نور.
کتاب مبانی مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم علی پارساییان، انتشارات ترمه.
کتاب تحقیقات بازاریابی، تالیف داور ونوس، احمد روستا و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت.
کتاب استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور، تالیف هارپر بوید، جان مالینز، جان کلود لرش و اورویل واکر، مترجمان سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی.
کتاب مدلهای کمی در تحقیقات بازاریابی، تالیف فیلیپ هانس و ریچارد پاپ، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش.
کتاب بازاریابی خلاق: روش های کشف ایده های راه گشا در بازاریابی، تالیف فرناندو تریاس دبس و فیلیپ کاتلر، مترجمان کامبیز حیدرزاده و رضا رادفر، انتشارات کساکاوش.
کتاب ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه ها و راه حل ها، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش.
کتاب برنامه ریزی بازاریابی: مفاهیم، الگوها، ساختارها، استراتژی ها، تجربیات و مستندات، تالیف علی اکبر اسلام، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
کتاب بازاریابی پیشرفته، تالیف محمدحسین منتظری فر، انتشارات ضریح آفتاب.
کتاب برنامه بازاریابی (راهنمای عملی تدوین و اجرای برنامه بازاریابی)، مولفان حسین منتی، علی متولی، کاظم چاوشی و فاطمه یاوری گهر، انتشارات ترمه.
رفتار مصرف کننده کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف جان مون و میشل مور، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کتاب مهربان.
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف سیدرضا سیدجوادین و محمدرحیم اسفیدانی، انتشارات دانشگاه تهران.
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف لئون شیفمن و لزلی کانوک، مترجمان مسعود کرمی و شهرزاد پوریان، انتشارات مهربان نشر.
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف دل هاوکینز، راجر بست و کنث کانی، مترجم احمد روستا و عطیه بطحائی، انتشارات سارگل.
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف سیدرضا سیدجوادین، انتشارات دانشگاه تهران.
کتاب رفتار مصرف کننده: خریدن، داشتن و بودن، تالیف مایکل آر. سولومون، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات بازاریابی.
کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده، تالیف چادهوری، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات سیته.
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف منصور صمدی، انتشارات آییژ.
کتاب برند سازی عصب پایه: انتخاب برند مبتنی بر اعصاب، تالیف پیترای استیدل، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات موسسه کتاب مهربان نشر.
کتاب (بازاریابی عصبی کنکاش در مغز مصرف کننده) بازاریابی عصب پایه، تالیف لئون زوراویکی، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات علم.

برای دروس استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی می توانید از منابع ذکر شده در جدول زیر استفاده کنید :

مجموعه دروس استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی
دروس استعداد تحصیلی دروس زبان انگلیسی
استعداد تحصیلی ، نویسنده : صداقت انتشارات نگاه دانش کتاب های تخصصی انتشارات سمت ، ۱۱۰۰ لغت ضروری

مدیریت:تالارهای دانشگاه،دانشجو

مدیریت سابق تالارهای تلفن همراه

صفحه اختصاصی:

civilica.com/p/98085

اولین مدرسه عشق که تأسیس شد  /  درس عشق علی و فاطمه تدریس شد
گـل ادم چـو سـرشـتن به کاه ازلــی  /  اولـین کلمه که آمـوختند علـی بود علـی

یک شنبه 7 مرداد 1397  2:22 AM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها