منابع آزمون دکتری مدیریت بازرگانی |
دروس در سطح کارشناسی |
آمار و کاربرد آن در مدیریت |
آمار و كاربرد آن در مدیریت، دكتر عادل آذر و منصور مومنی و سعید جعفری |
مبانی سازمان و مدیریت |
مبانی سازمان و اصول مدیریت، علی رضائیان، تهران، انتشارات سمت |
مدیریت عمومی، سیدمهدی الوانی |
منابع انسانی، اسفندیار سعادت |
تجزیه و تحلیل سیستمها، علی رضائیان |
طراحی و ساختار ، رابینز |
رفتار سازمانی، علی رضائیان |
اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام |
مدیریت ما، مدیریت اسلامی در پرتو نهجالبلاغه امامعلی، علیاصغرپور عزت، بنیاد نهجالبلاغه |
مدیریت اسلامی، رویکردها، علی نقی امیری و حسن عابدی جعفری، سمت |
مدیریت اسلامی، علیاکبر افجهای، جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی |
مدیریت اسلامی و الگوهای آن، لطفالله فروزنده دهکری، دانشگاه پیام نور |
اصول مدیریت اسلامی و الگوهای آن، ولی الله نقیپورفر، مرکز آموزش مدیریت دولتی |
مدیریت در اسلام، زیر نظر دکتر سید مهدی الوانی، انتشارات حوزه و دانشگاه |
دروس در سطح کارشناسی ارشد |
بازاریابی و مدیریت بازار |
کتاب اصول بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، مترجم بهمن فروزنده، انتشارات آموخته. |
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و کوین کلر، ترجمه مهدی امیر جعفری، انتشارات نص. |
کتاب بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف احمد روستا، داور ونوس و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت. |
کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی، تالیف الگزاندر چرنو، ترجمه کامبیز حیدرزاده و نیما شجاعی، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی. |
کتاب مدیریت بازار (مدیریت بازاریابی)، تالیف داود محبعلی و علی اکبر فرهنگی، انتشارات امیرکبیر. |
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف داور ونوس، انتشارات نگاه دانش نوین. |
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مهرداد پِرِچ و کیانوش کلانتری، انتشارات شهر آب، آینده سازان. |
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف رضا مناجاتی، انتشارات نگاه دانش. |
کتاب اصول مدیریت بازاریابی، تالیف جف لنکستر و لستر مسینگهام، مترجمان حسین نوروزی و نیما سلطانی نژاد، انتشارات مهربان. |
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف سید جواد پورحسینی، انتشارات علوی فرهیخته. |
کتاب مدیریت بازاریابی، تالیف مسعود مشهدی، انتشارات پوران پژوهش. |
کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (با نگرش مدرن)، تالیف مهرداد علیپور، انتشارات به آوران. |
کتاب بازاریابی (مدیریت بازار)، تالیف شاهرخ افلاکی، انتشارات کیومرث. |
کتاب مفاهیم بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف رسول رحمتی نودهی، انتشارات گسترش فرهنگ کتاب. |
کتاب قضایایی در بازاریابی و مدیریت بازار، تالیف داور ونوس، انتشارات سمت. |
کتاب مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران، تالیف پرویز درگی، انتشارات بازاریابی. |
کتاب تحلیلی بازاریابی و مدیریت بازار ویژه دانشجویان مدیریت، تالیف محمدحسین بلاغی اینالو، انتشارات راه. |
کتاب بازاریابی و مدیریت بازار (رشته مدیریت بازرگانی)، تالیف حسن الوداری، انتشارات دانشگاه پیام نور. |
کتاب مبانی مدیریت بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم علی پارساییان، انتشارات ترمه. |
کتاب تحقیقات بازاریابی، تالیف داور ونوس، احمد روستا و عبدالحمید ابراهیمی، انتشارات سمت. |
کتاب استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور، تالیف هارپر بوید، جان مالینز، جان کلود لرش و اورویل واکر، مترجمان سیدمحمد اعرابی و داود ایزدی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی. |
کتاب مدلهای کمی در تحقیقات بازاریابی، تالیف فیلیپ هانس و ریچارد پاپ، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش. |
کتاب بازاریابی خلاق: روش های کشف ایده های راه گشا در بازاریابی، تالیف فرناندو تریاس دبس و فیلیپ کاتلر، مترجمان کامبیز حیدرزاده و رضا رادفر، انتشارات کساکاوش. |
کتاب ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی: نشانه ها و راه حل ها، تالیف فیلیپ کاتلر، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کساکاوش. |
کتاب برنامه ریزی بازاریابی: مفاهیم، الگوها، ساختارها، استراتژی ها، تجربیات و مستندات، تالیف علی اکبر اسلام، انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی. |
کتاب بازاریابی پیشرفته، تالیف محمدحسین منتظری فر، انتشارات ضریح آفتاب. |
کتاب برنامه بازاریابی (راهنمای عملی تدوین و اجرای برنامه بازاریابی)، مولفان حسین منتی، علی متولی، کاظم چاوشی و فاطمه یاوری گهر، انتشارات ترمه. |
رفتار مصرف کننده |
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف جان مون و میشل مور، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات کتاب مهربان. |
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف سیدرضا سیدجوادین و محمدرحیم اسفیدانی، انتشارات دانشگاه تهران. |
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف لئون شیفمن و لزلی کانوک، مترجمان مسعود کرمی و شهرزاد پوریان، انتشارات مهربان نشر. |
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف دل هاوکینز، راجر بست و کنث کانی، مترجم احمد روستا و عطیه بطحائی، انتشارات سارگل. |
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف سیدرضا سیدجوادین، انتشارات دانشگاه تهران. |
کتاب رفتار مصرف کننده: خریدن، داشتن و بودن، تالیف مایکل آر. سولومون، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات بازاریابی. |
کتاب هیجان و منطق در رفتار مصرف کننده، تالیف چادهوری، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات سیته. |
کتاب رفتار مصرف کننده، تالیف منصور صمدی، انتشارات آییژ. |
کتاب برند سازی عصب پایه: انتخاب برند مبتنی بر اعصاب، تالیف پیترای استیدل، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات موسسه کتاب مهربان نشر. |
کتاب (بازاریابی عصبی کنکاش در مغز مصرف کننده) بازاریابی عصب پایه، تالیف لئون زوراویکی، مترجم کامبیز حیدرزاده، انتشارات علم. |