اگر کارتان به تکرار افتاده است و درآمد خوبی را که انتظارش را دارید به دست نمی آورید، در همین شروع مطالعه نکات زیر را به کار بگیرید:
1. در زمان بحران، تبلیغات گسترش می یابد نه کاهش، پس همین حالا فکر کنید که کدام تبلیغاتی برای شما مناسب است
2. برندسازی یکی از مهمترین بخشهای مورد توجه و تمرکز در هر کسب و کاری است که منجر به ایجاد تمایز با رقبا می شود. این برند میتواند از یک سوپرمارکت کوچک در شهری دورافتاده باشد تا یک محصول ملی. حواستان باشد برند شما تیغ دولبهای است که می تواند شما را به اوج قله های موفقیت رهنمون کند یا برای همیشه از بین ببرد.
3. منظم شوید. پرونده ها، فهرست و گیره های کاغذ و خلاصه همه چیز را منظم کنید. میز یک مدیر باهوش همیشه تمیز و مرتب است.
4. اگر همیشه کاری میکنید که نتیجه دلخواه خود را نمی گیرید، کار دیگری کنید. یک تغییر کوچک در دکوراسیون بازارسنجی و پیداکردن نیاز مردم و ارتباط بهتر با مشتریان میتواند قسمتی از این تغییر باشد.
5. هرگز تخفیف ندهید. شخصا کالایی را که با تخفيف عرضه می شود، دوست ندارم. بهترین کار اگر میخواهید فروشتان بالا برود، دادن امتیاز با هدیه به مشتری است.
6. دفتری تهیه کنید و نام مشتریان خود را در آن ثبت کنید و به مناسبتهای مختلف احوال آنان را بپرسید. پس از خریدشان میزان رضایت آنها را جویا شوید.
7. همین امشب از خود پرسش کنید. همکاران و حتی اعضای خانواده تان را کنار هم جمع کنید و از آنها بپرسید چگونه میتوان فروش را حداقل دو برابر کرد و به مدت ده دقیقه هر آنچه را که می شنوید، حتی غیرمنطقی یا احمقانه، یادداشت کنید. در دل این پیشنهادها، نکات جالبی را به دست می آورید./
دکتراحمد حلت