0

لذت رانندگی با خودروی تمام الکتریکی و نیمه خودران پورشه در 2020

 
Tachberdee
Tachberdee
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : مهر 1391 
تعداد پست ها : 4133
محل سکونت : گلستان

لذت رانندگی با خودروی تمام الکتریکی و نیمه خودران پورشه در 2020

لذت رانندگی با خودروی تمام الکتریکی و نیمه خودران پورشه در 2020

پورشه با جدیت زیادی پیگیر خودروهای الکتریکی است. این شرکت در حال آماده‌سازی خود برای معرفی یک سدان پرقدرت است. «استفان وکباخ»، رییس بخش خودروهای الکتریکی پورشه در جدیدترین مصاحبه خود با ذکر این مطلب تأکید کرد که شرکت وی هدف خیلی خاص و ویژه‌ای را دنبال می‌کند.

خودروی الکتریکی جدید پورشه که قرار است تا دو سال آینده به‌بازار معرفی شود مبتنی بر خودروی مفهومی Mission E است که در سال 2015 معرفی شد. این سدان پرقدرت قادر است با یک بار شارژ مسافت زیادی را طی کند.

رییس بخش خودروهای الکتریکی پورشه در ادامه مصاحبه خود گفت که این شرکت 7.4 میلیارد دلار بر روی توسعه خودروهای تمام الکتریک و هیبریدی سرمایه‌گذاری می‌کند.

لذت رانندگی با خودروی تمام الکتریکی و نیمه خودران پورشه در 2020

در پاسخ به‌ادعای تسلا مبنی بر این‌که سرعت "مدل S" در کمتر از 3 ثانیه از صفر به صد کیلومتر می‌رسد، وکباخ می‌گوید این کار فقط دو مرتبه قابل انجام است و بار سوم شکست می‌خورد زیرا هنوز سیستم ضعیفی دارد. شاید دلیل این حرف نرم‌افزار مربوط به‌آن باشد. نرم‌افزار مربوطه به‌منظور نگهداری از قطعات مختلف باتری مجبور به‌محدود کردن تعداد دفعات شتاب گرفتن است. به‌گفته وی، بعد از دریافت شکایت‌های مختلف از دارندگان این خودرو، تسلا مجبور به‌حذف نرم‌افزار شده است.

لذت رانندگی با خودروی تمام الکتریکی و نیمه خودران پورشه در 2020

وکباخ در خصوص Mission E پورشه می‌گوید این خودرو از سیستم عملکرد قابل تجدید شامل حداکثر سرعت استفاده می‌کند و می‌تواند برای مدت زمان بیشتری آن‌را نگه دارد. به‌عقیده آن‌ها، این همان چیزی است که مدل S تسلا از داشتن آن محروم است. هم‌چنین، به‌گفته وی Mission E از همان سیستم کنترلی استفاده می‌کند که خودروهای فعلی پورشه استفاده می‌کنند.

به‌طور کلی، وکباخ ادعا می‌کند که Mission E همان قدرت و عملکردی که مشتریان از خودروهای پورشه انتظار دارند را به‌ آن‌ها ارائه می‌دهد. 

لذت رانندگی با خودروی تمام الکتریکی و نیمه خودران پورشه در 2020

مدل Mission E به‌برخی سیستم‌های دستیار راننده مجهز خواهد بود، اما کاملا خودران نخواهد بود. بعد از صحبت‌هایی که بین پورشه و مشتریان آن صورت گرفت، آن‌ها به‌این نتیجه رسیدند که رانندگان پورشه می‌خواهند رانندگی کنند و هیچ‌کس اعتقاد ندارد که خودروها بتوانند در کوتاه مدت یا حتی دراز مدت مستقل شده و خودشان برانند. اما، به‌گفته وکباخ، خودروهایی که می‌توانند در ترافیک‌های سنگین به‌طور خوکار حرکت کنند یا در کمترین فضاهای موجود پارک کنند می‌تواند مفید و سودمند باشد.

شنبه 12 اسفند 1396  2:15 AM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها