+ یه رفیق دارم یه روز آمد گفت راهی پیدا کردم که میتونم بازدید سایتمو یه شبه برسونم به روزی 10 هزار تا
– بهش گفتم خب چه راهیه توضیح بده؟
+ گفت یه سایت پر بازدیدی هست میاد ماهانه ازم 200 تومن پول میگیره و وقتی صفحه اون سایت لود میشه ی اسکریپتی اون پایین صفحه سایتش داره که میاد سایت منو همون موقع لود میکنه.
– گفتم با اینکارت هم آسیب میزنی به سئو سایتت و گوگل متوجه میشه که رباته هم بازدید کننده ای به سایتت آوردی که برات هیچ فایده ای نداشته.
برخی از افراد به دنبال بهبود رتبه سایت خود در موتور های جستجو هستند اما به این مسئله واقف نیستند که سئو ، یک شبه اتفاق نمی افتد و امری زمانبر است.
اما من در این مقاله می خواهم انواع روش های درست افزایش بازدید سایت را بیان کنم تا شما بر مبنا استراتژی کسب و کار خود بهترین روش را برای خود انتخاب کنید.
شاید این سوال پیش بیاید که آیا همه کسب و کارها نیازمند بهبود رتبه سایت خود هستند ؟ آیا سئو برای همه کسب و کار ها ، بهترین مجرای بازاریابی دیجیتال هست؟
در پاسخ به این پرسش باید صراحتا بگویم خیر ، سئو بهترین مجرای بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) برای همه کسب و کار ها نیست ، فرض کنید شما چند کانتینر محصول غذایی تند مصرف (FMCG) را وارد کردید و قصد فروش مستقیم آن را دارید ، اگر امروز تصمیم بگیرید که سایتی بزنید و آن را سئو کنید ، تا سایت شما بخواهد ورودی از گوگل بگیرد محصول غذایی شما فاسد شده و راهی بجز دور ریختن آن ندارید.
یا در مثالی دیگر فرض کنید شما محصولاتی به فروش می رسانید که مشتریان بالقوه ای (potential customers) ندارد یعنی ماهیت محصول شما به گونه ای است که مشتری برای خرید ، باید آن را ببیند و ترغیب به خرید شود زیرا به صورت خودجوش کسی به دنبال آن محصول نیست و خریداری نمی کند ( به این دسته از مشتریان می گویند cold customers یعنی مشتریانی که قصد خرید محصول خاصی را نداشتند ولی با دیدن آن ترغیب به خرید شدند) . به طور مثال تا به حال برای همه ما اتفاق افتاده است که برای خرید کیف و کفش و … به بازار رفته ایم ولی در طول مسیر به مغازه بستنی فروشی برخورد کردیم و یک بستنی هم از آن خریدیم ، در این صورت ما برای خرید بستنی به بازار نیامده بودیم ولی با دیدن آن بستنی آن هم در فصل گرما آن هم در موقعیتی که گرممان بود و عرق کرده بودیم خرید کردیم .
حال اگر شما محصولی که می فروشید به گونه ایست که مشتری بالقوه ای ندارد و تمام مشتریان آن از دسته cold customers ها هستند باید قید سئو کردن سایت خود را بزنید ، چون فردی نیست که برای خرید آن بخواهد در اینترنت جستجو کند.
خب تا اینجا فهمیدیم که سئو و بهبود رتبه سایت لزوما برای همه کسب و کار ها امری حیاتی نیست و بهترین مجرا بازاریابی محسوب نمی شود. در ادامه مقاله می خواهیم تک تک مسیر هایی که می شود از طریق آن بازدیدکننده به سایت آورد را بررسی کنیم.
ادامه مطلب را در صفحه زیر مطالعه کنید
https://searchito.com/چگونه-بازدید-سایت-را-بالا-ببریم/