مدعیان دروغین در آخرالزمان
ارتباط احمد الحسن دجال_بصره مدعی دروغین امام 13 و مدعی دروغین سید_یمانی و .. با گروه تروریستی مجاهدین خلق!!
محمد اسماعیل همبوشی (برادربزگتر خود احمد بصری دجال ) که سالیان سال از سران و اعضا رسمی حزب بعث عراق بوده است . و این مطلب را به علت وجود ادله ی و اسناد فراوان نتوانسته اند انکار کنند .
ویا افرادی همچون عبدالعال سلیمه اهل مصر و سنی مذهب و عبد الله هاشم مسیحی ، که با ادعای دروغین استبصار و تشیع ، به یکباره پا به جرگه ی اتباع احمد بصری گذاشته و عجیب تر انکه به یکباره تبدیل میشوند به بزرگان و سران اصلی این فرقه !!!!!!
اما کار به همین جا ختم نمیشود :‼️و سران اصلی و رابط های رسمی و لیدرهای علمی و مدیریتی این جریان در کشورهای دیگر نیز داستان و سابقه ای مشخص داشته و دارند که ماهیت خبیث این تشکیلات و گروهک و فرقه ی ضاله و تروریستی را ، برای هر عاقلی ، بیش از پیش اشکار مینماید ‼️
مدیریت علمی و تشکیلاتی فرقه احمد بصری در ایرن
توسط سران گروهک منافقین (سازمان مجاهدین خلق)‼️‼️‼️⚠️⚠️⚠️
⚠️ ورود این فرقه به ایران از منطقه بصره – که نزدیک اهواز است – آغاز شد.
ابتدا در اهواز فردی به نام عیسی مزرعاوی، و علی ذوالفقاری را برای تبلیغ ارسال کردند .
اما فعالیت تشکیلاتی و مدیریت اصلی این فرقه در ایران توسط شخصی ایجاد شد به نام موسوی .
موسوی اهل سراب است. و با ورود وی و مدیریت علمی و تشکیلاتی او بود که فرقه ی احمد همبوشی بصری در ایران رسما فعال و منسجم و شد .
⚠️⚠️⚠️اما موسوی کیست ؟⚠️⚠️⚠️
✅ نکته مهم : مطالبی که بیان میشود همه مورد تایید و اعتراف شخص او میباشد!!!!
این فرد چهار سال قبل از انقلاب طلبه مدرسه ی حجتیه در قم بود است .
اما بعد از انقلاب رسما به گروهک تروریستی و منحوس منافقین (سازمان مجاهدین خلق) پیوست .
موسوی مدتی در پادگان اشرف بوده و مسئولیت های علمی و مالی مهمی در انجا داشت .
سپس از سوی سازمان منافقین و شخص مسعود رجوی به سمت مهمی گماشته میشود .
او به مرکز منافقین در استکهلم (سوئد) فرستاده میشود و از مسئولان اصلی منافقین در استکهلم میباشد .
او نزدیک به بیست سال در استکهلم مانده و از مدیران علمی و مالی و تشکیلاتی سازمان منافقین در سوئد میباشد .
اما در سال ۷۶ با ادعای دروغین جداشدن از منافقین ، به او و جمعی دیگر از منافقین ، اجازهی ورود به کشور داده میشود . و به ماموریت های جدیدی در ایران گماشته میشود .