0

برش لیزر فولاد

 
laserplusco
laserplusco
کاربر جدید
تاریخ عضویت : آذر 1398 
تعداد پست ها : 1
محل سکونت : تهران

برش لیزر فولاد

برش لیزر فولاد
فولاد یکی از رایج ترین فلزات مورد استفاده صنایع در سراسر جهان است. از همین رو برش لیزر فولاد یکی از مهم ترین فرایندهای تولید است. یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین فلزات در بازار، آهن است. این ورق ها به دلیل قیمت های مناسب، کیفیت و مقاومت بالا و همچنین در دسترس بودن ،از پر استفاده ترین ورق های صنعت است. برش لیزر فولاد را برای انواع صنایع خودرو، صنایع سنگین، کارخانجات و کارگاه ها و برای بسیاری کاربرد های دیگر بکار می رود. برش لیزر آهن با ضخامت های زیر یک میلیمتر تا بالای ۲۴ میلیمتر با دستگاه های برش لیزر با کیفیت و دقت های استثنایی انجام می شود.

خود لیزر نیز مدل های گوناگونی دارد که عبارتند از :

لیزر گازی
لیزر شیمایی
لیزر رادیو اکتیو
لیزر فیبری و … که در صنعت برش لیزر گازی و جامد بیشترین کاربرد را دارند.
فواید  برش لیزری فولاد  نسبت به سایر روش ها
قطعه کار نهایی برش خورده به خاطر نداشتن لبه های اضافی و همچنین اینکه از اول کار برش تا آخر کار سی ان سی لیزر عملیات پرداخت کاری را انجام داده است شاهد کیفیت بسیار بالاتری نسبت به برش مکانیکی و سنتی خواهیم بود. در نظر داشته باشید که اگر کیفیت کار خیلی مد نظر باشد باید از گاز نیتروژن ( که قیمت بالاتری نسبت به اکسیژن دارد ) استفاده کنیم.

جمعه 8 آذر 1398  8:37 PM
تشکرات از این پست
m_sma315
m_sma315
کاربر جدید
تاریخ عضویت : آذر 1399 
تعداد پست ها : 4
محل سکونت : تهران

پاسخ به:برش لیزر فولاد

سلام من توی یه مطلب توضیحاتی درمورد برش لیزری خوندم که نوشته شده بود برای غیرفلزاته، آیا دستگاه لیزر شما فرق میکنه که فولاد رو هم برش میزنه یا اون مطلب اشتباه بوده؟

پنج شنبه 13 آذر 1399  5:33 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها