0

تکنیک های بهینه سازی سایت و تاثیر تگ ها بر آن

 
zeynabazizi
zeynabazizi
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : آذر 1394 
تعداد پست ها : 5

تکنیک های بهینه سازی سایت و تاثیر تگ ها بر آن

اگر شما به اصل‌های بهینه سازی سایت در طراحی سایت وفادار باشید و هدفتان را از آن‌ها معین نموده و برای رسیدن به آن نقشه راه مطمئن و درستی را طراحی کرده باشید الگوریتم‌های تازه‌ای که توسط موتورهای جستجو ارائه می‌شوند نمی‌توانند شما را از رسیدن به اهدافتان باز دارند. 
 
 نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که کلمه کلیدی long tail در بهینه سازی سایت صفحه باز خیلی اهمیت دارد. به کارگیری از کلمه کلیدی long tail انتخابی بوسیله شما یک یا دو بار در صفحه کافی است و در حالت کلی مناسب‌تر آن است که متوسط کلمه کلیدی به کار رفته در هر صفحه میان یک تا سه درصد کل محتوای شما باشد. 
 
اگر بیش از اندازه از واژه‌های کلیدی ئر یک صفحه محتوا بهره بگیرید خودتان با دست خودتان شرایطی برای موتور جستجو فراهم خواهید آورد که شما را متقلب بشناسد بنابراین بایست تلاش کنید حالت نرمال را در این کار مراعات نمایید. 
 
اثرگذاری کد‌های Html در بهینه سازی سایت
 
نکته‌ای که نبایست آن را از یاد ببرید آن است که یک بهینه ساز حرفه‌ای بایست همه تلاشش را برای یادگیری همه کد‌های HTML مصروف کند و به همه آن‌ها تسلط کافی را داشته باشد. 
 
در حقیقت اکثر کاربران تنها در جستجوی مطالب مورد نظر خودشان در سایت شما می‌باشند و کاری به نوع کد نویسی سایت شما ندارند. یک واژه هنگام نمایش سایت شما احتمال دارد خیلی متفاوت از آن نمایان شود که شما در کد نویسی HTML اجرا کرده‌اید اما از آنجا که موتور‌های جستجو نگاه دیداری انسانی را ندارند، این آنالیز کد‌های HTML می‌باشد که به آن‌ها مدد می‌رساند تا محتوای موجود در صفحه را بفه‌مند. پس شما باید خیلی دقیق باشید. 
 
 
طراحی سایت
 
 
در زبان HTML برچسب‌های بسیاری یافت می‌شوند. در این نوشته تلاش می‌کنیم به دو برچسب بسیار مهم یعنی برچسب عنوان و برچسب توضیحات از این برچسب‌ها اشاره‌ای داشته باشیم و اثرات آن‌ها را بر روی بهینه سازی سایت طراحی سایت شما بیان کنیم. 
 
برچسب عنوان
 
در موقعی که از یک صفحه اینترنتی دیدن می‌کنید اگر در سرنویس پنجره مرورگر، «آموزش بهینه سازی سئو سایت» نوشته شده باشد، کد نویسی آن به شکل زیر می‌باشد: 
 
 <title> آموزش صفحه <title/> 
 
بایست توجه کنید که کلمه کلیدی اصلیتان را در این برچسب به کار ببرید. گزینش عنوان صفحه بایست با نگاهی کلی نگرانه توام باشد. به عنوان مثال اگر صفحه‌ای بوسیله کلمه کلیدی «آموزش فتوشاپ حرفه‌ای» خیلی کاربرپسند بوده است با گزینش عنوانی نظیر «نحوه آموزش فتوشاپ به صورت حرفه‌ای برای تازه کار‌ها» می‌توان آمار بازدید زیادی را به سایت جذب کرد به این خاطر که این کلمه هم دربرگیرنده کلمه مربوط با واژه کلیدی سایت شماست و نیز کاربر را مشتاق به بازدید از صفحه‌تان می‌نماید. 
 
ه‌مان گونه که گفته شد، این برچسب در عنوان صفحه مرورگر نشان داده می‌شود و در فهرست نتیجه‌های سرچ در موتور‌های جستجو، عنوان صفحه گزینشی شما از همه پراهمیت‌تر می‌باشد. افزون بر این بایست از کلمه کلیدی خودتان بهره ببرید بایست باید عنوان را به صورتی بنویسید که منجر به جذب بازدیدکننده گردد. 
 
البته موتور‌های جستجو فقط تا ۱۲۰ کاراک‌تر را در فرهست نتیجه‌های سرچ نمایان می‌کنند که گوگل این عدد را به ۷۰ کاراک‌تر تقلیل داده است. اگر عنوان دراز‌تر از این رقم باشد بقیه به صورت نکته چین نشان داده خواهد شد.
شنبه 14 آذر 1394  5:06 PM
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها