مقايسه يادگيري تفسير الکتروکارديوگرام با دو روش «وب کوئست» و سخنراني در دانشجويان پرستاري
دوشنبه 26 اسفند 1392 5:36 PM
مقايسه يادگيري تفسير الکتروکارديوگرام با دو روش «وب کوئست» و سخنراني در دانشجويان پرستاري |
نجفي سيدسعيد*,حقگو مهران,كاوه محمدحسين,منصوري پريسا |
* گروه پرستاري، دانشکده پرستاري و مامايي حضرت فاطمه (س)، دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني شيراز، شيراز، ايران |
مقدمه: کاستي هاي روش هاي سنتي تدريس، پيشرفت هاي فني و اقتضائات دنياي امروز، لزوم رويکردهاي جديدي به آموزش را ايجاب کرده است. وب کوئست نوعي يادگيري اينترنتي مبتني بر کاوشگري است که طي آن، تمام يا بعضي از اطلاعاتي که فراگير با آنها تعامل برقرار مي سازد از منابع اينترنتي به دست مي آيند. اين پژوهش با هدف مقايسه اثرات دو روش آموزشي سخنراني و «وب کوئست» در يادگيري دانشجويان پرستاري انجام شده است. |
كليد واژه: دانشجويان پرستاري، يادگيري، وب کوئست، الکتروکارديوگرام |
![]() |
نسخه قابل چاپ |