ميزان دستيابي دانشجويان مقطع کارشناسي پرستاري به اهداف آموزشي از ديدگاه دانشجويان و سرپرستاران بخش ه
دوشنبه 26 اسفند 1392 5:34 PM
ميزان دستيابي دانشجويان مقطع کارشناسي پرستاري به اهداف آموزشي از ديدگاه دانشجويان و سرپرستاران بخش ها |
مهرام بهروز,وحيدي مريم,نامدار ارشتناب حسين*,حسيني شهيدي لاله,مجلي محمد |
* دانشکده پرستاري و مامايي، دانشگاه علوم پزشکي تبريز، تبريز، ايران |
مقدمه: آموزش پرستاري در سطح کارشناسي، گامي بنيادين و زمينه ساز تربيت پرستار حرفه اي قلمداد مي شود. بنابراين ضروري است که اثربخشي برنامه آموزشي اين دوره، مورد ارزشيابي قرار گيرد. دانشجويان به عنوان عناصر اصلي آموزش و سرپرستاران بخش ها به عنوان شاهدان عملکرد دانشجويان در بالين از بهترين منابع اطلاعات در هر سيستم آموزشي مي باشند. اين مطالعه با هدف بررسي ميزان دستيابي دانشجويان مقطع کارشناسي پرستاري به اهداف آموزشي از ديدگاه دانشجويان و سرپرستاران بخش ها انجام گرفته است. |
كليد واژه: اهداف آموزشي، دانشجو، پرستاري، الگوي سيپ |
![]() |
نسخه قابل چاپ |