رابطه تفکر انتقادي، راهبردهاي خودتنظيمي و اهداف پيشرفت در دانشجويان پرستاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد
دوشنبه 26 اسفند 1392 5:31 PM
رابطه تفکر انتقادي، راهبردهاي خودتنظيمي و اهداف پيشرفت در دانشجويان پرستاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد شاهرود |
بخشي محمود*,آهنچيان محمدرضا,اميري رعنا |
* دانشگاه آزاد اسلامي، واحد شاهرود، شاهرود، ايران |
مقدمه: به علت اهميت نقش خودتنظيمي و جهت گيري اهداف در فرآيندهاي آموزش و يادگيري، ضروري است که فاکتورهاي موثر در توسعه آنها، مورد بررسي قرار گيرند. به نظر مي رسد، تفکر انتقادي يکي از سازه هاي مرتبط با خودتنظيمي يادگيري و جهت گيري هدفي در دانشجويان باشد. مطالعه حاضر با هدف تعيين رابطه ميان تفکر انتقادي با انواع هدف گرايي و خودتنظيمي در دانشجويان پرستاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد شاهرود انجام شد. |
كليد واژه: تفکر انتقادي، راهبردهاي خودتنظيمي، اهداف پيشرفت، دانشجويان پرستاري |
![]() |
نسخه قابل چاپ |