پرستاران انگيره ساز يا سرکوب گر انگيزش در مسير يادگيري باليني دانشجويان پرستاري
دوشنبه 26 اسفند 1392 5:30 PM
پرستاران انگيره ساز يا سرکوب گر انگيزش در مسير يادگيري باليني دانشجويان پرستاري |
حنيفي نسرين,پرويزي سرور*,جولايي سودابه |
* مرکز توسعه و مطالعات آموزش پزشکي، دانشگاه علوم پزشکي تهران، تهران، ايران |
مقدمه: بالين، مهمترين عرصه براي آشنايي بيشتر دانشجويان پرستاري با قلمرو تازه اي است که بعدها عمر حرفه اي خود را در آن خواهند گذراند. پرستاران نقش چشمگيري را در ايجاد اين شناخت دارند. هدف از اين مطالعه تبيين درک دانشجويان و مربيان از نقش پرستاران در انگيزش يادگيري باليني دانشجويان پرستاري است. |
كليد واژه: يادگيري باليني، انگيزش، پرستار، مطالعه کيفي، دانشجوي پرستاري |
![]() |
نسخه قابل چاپ |