تجارب و ديدگاه هاي دانشجويان پرستاري در مورد خصوصيات مربي باليني در ارزشيابي باليني
دوشنبه 26 اسفند 1392 5:30 PM
تجارب و ديدگاه هاي دانشجويان پرستاري در مورد خصوصيات مربي باليني در ارزشيابي باليني |
پازارگادي مهرنوش,اشك تراب طاهره,خسروي شراره* |
* دانشکده پرستاري و مامايي، دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي، تهران، ايران |
مقدمه: در آموزش باليني پرستاري، دانشجويان از نظر ميزان دستيابي به برآيندهاي آموزش باليني مورد ارزشيابي قرار مي گيرند. ارزشيابي دانشجويان اساسا بر عهده مربيان پرستاري مي باشد. فرآيندي که همواره، هم براي مربيان و هم دانشجويان چالش برانگيز بوده است. دانشجويان به عنوان افراد تحت ارزشيابي داراي تجربيات و نقطه نظراتي در اين زمينه مي باشند که توجه به آنها اهميت به سزايي دارد. هدف از انجام اين پژوهش تبيين تجارب و ديدگاه هاي دانشجويان پرستاري در ارتباط با خصوصيات مربي در ارزشيابي باليني مي باشد. |
كليد واژه: دانشجوي پرستاري، مربي پرستاري، آموزش باليني، ارزشيابي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |