آسيب شناسي درس اصول و فلسفه تعليم و تربيت در برنامه درسي دکتري آموزش پرستاري: مطالعه کيفي
شنبه 24 اسفند 1392 1:17 PM
آسيب شناسي درس اصول و فلسفه تعليم و تربيت در برنامه درسي دکتري آموزش پرستاري: مطالعه کيفي |
صيدي جمال,الحاني فاطمه*,انوشه منيره |
* گروه پرستاري، دانشکده پزشکي، دانشگاه تربيت مدرس، تهران، ايران |
مقدمه: فلسفه تعليم و تربيت به عنوان يکي از حوزه هاي معرفت بشري، يکي از دروس مهم در اکثر رشته هاي تحصيلي از جمله رشته آموزش پرستاري در مقطع دکتري مي باشد. تضمين کيفيت آموزش پرستاري نيازمند بررسي دوره اي برنامه هاي درسي اين مقطع مي باشد. در حقيقت نيازهاي حرفه اي پرستاران از عوامل مهم ايجاد تحول در اين واحد درسي مي باشد. بنابراين اين مطالعه با هدف آسيب شناسي درس اصول و فلسفه تعليم و تربيت در مقطع دکتري پرستاري مي تواند در اين راستا کمک کننده باشد. |
كليد واژه: آسيب شناسي، دکتري پرستاري، اصول فلسفه تعليم و تربيت، آناليز محتوي |
![]() |
نسخه قابل چاپ |