0

آموزش جلوه های ویژه

 
parseman_110
parseman_110
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : فروردین 1392 
تعداد پست ها : 10829
محل سکونت : فارس

پاسخ به:پاسخ به:آموزش جلوه های ویژه
یک شنبه 12 بهمن 1393  8:41 PM

معرفی Blast Code 1.6.1 و خصوصیات آن

شبیه سازی انهدام در این نرم افزار به حق از جمله برتریهای آن نسبت به دیگر افزونه ها می باشد. کاربری آسان، قابلیت استفاده در اکثر فرمت های مدل مانند NURBS، Mesh ...، تعیین نوع انهدام، تعیین اندازه و ساختار تکه های جسم و ... از مهمترین ویژگی های این افزونه می باشد.کارابران میتوانند در این پلاگین، سطوح پیچیده را نیز تخریب نمایند. منظور ما از سطوح پیچیده تعداد Polygon  های سطح نیست بلکه سطوح پیچیده به موضوعاتی گفته می شود که دارای چندین ساختار گوناگون در لایه های آن می باشند. برای مثال سطحی که از چند لایه با متریال های متفاوت تشکیل شده است که میتوانید برای هر سطح ، وزن مخصوص، چگالی و ... منحصر به فردی داشته باشید.

blastcode17_01

این نرم افزار در سه نسخه متفاوت عرضه میشود. نسخه Standard شامل انفجار مدلها ، تخریب تمام یا بخشی از مدل و ایجاد شکست و ترک در اجسام، ساخت خرابه و ایجاد اجسام ساده و پیچیده به مخروبه ها، ایجاد سیستم ذره ای به همراه توابع سایه زنی و رندرینگ (Shader and rendering) می باشد.نسخه Kiloton علاوه بر تمام امکانات نسخه استاندارد دارای قابلیت Slabs می باشد. این قابلیت امکان انهدام موضوعات NURBS را به همراه دارد که این عمل را با تبدیل این مدل اجسام به اجسام Mesh انجام داده و خواص UV و متریال را نیز به دقت حفظ می کند. نسخه Megaton نیز علاوه بر تمام امکانات دو نسخه قبل، پرامترهای sweep و Glue را به همراه دارد که باعث ایجاد اجسام سیمی و لوله ای شده که قابلیت انهدام و شکست آنها را نیز به برنامه اضافه میکند.


blastcode17_02

این افزونه در پروژه های بسیار زیادی استفاده شده و با توجه به سرعت و دقت قابل  قبول آن و شبیه سازی واقع گرایانه انهدام اجسام میتواند به عنوان یکی از ابزارهای مورد استفاده شما تحت Maya قرار گیرد. این افزونه بقدری ساده و روان است که از کار با آن تعجب خواهید کرد. 

که با این درد اگر در بند در مانند درمانند
aseman_parvaz10@yahoo.com
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها