0

آموزش جلوه های ویژه

 
parseman_110
parseman_110
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : فروردین 1392 
تعداد پست ها : 10829
محل سکونت : فارس

پاسخ به:پاسخ به:آموزش جلوه های ویژه
یک شنبه 12 بهمن 1393  8:34 PM

معرفی Ruins Shatter 4.5 و خصوصیات آن

 

Ruins Shatter با یک مکانیزم ساده در خرد کردن موضوعات، علاوه بر پشتیبانی از OpenCL و PhysX میتواند به منظور افزایش سرعت محاسبات از Nvidia CUDA نیز استفاده نماید. به همین منظور میتوانید در صورت در اختیار داشتن کارت های گرافیکی که بر پایه OpenCL ، PhysX و یا CUDA باشد از نهایت سرعت Ruins Shatter استفاده نمایید.Ruins Shatter بر پایه اعمال یک نیرو به موضوعات باعث خرد شدن و شکسته شدن آنها می شود. میتوانید در چند مرحله و با اعمال چند نیروی مختلف خرد شدن اجسام را به صورت تدریجی انجام دهید. در این میان هیچ محدودیتی برای خرد شدن و تکه تکه شدن اجسام وجود ندارد.

ruins45 01

خرد شدن اجسام میتواند با متریال های و UV های متفاوتی انجام شود. بخش داخلی اجسام خرد شده میتواند همان متریال جسم اصلی را داشته باشد و یا اینکه از متریال جدیدی برای لبه های داخلی استفاده نمایید. میتوانید با استفاده از MEL و نوشتن اسکریپت های خود نسبت دادن متریال ها و UV را به قطعات خرد شده کنترل نمایید.

ruins45 02

Ruins Shatter یکی از پلاگین هایی است بروی مدلهای بسیار پیچیده و حجیم به راحتی اعمال می شود. هر چقدر که مدل شما سنگین باشد مشکلی در کار با Ruins Shatter نخواهید داشت. استفاده از OpenCL باعث سرعت بخشیدن به کار شما خواهد شد چه از طریق کارت گرافیک و یا از طریق CPU و یا هر دو.

ruins45 03

با Ruins Shatter میتوانید هر موضوعی را در مایا منهدم کنید. این گزینه برای تمام Rigid Body ها نیز فعال بوده و این توانایی را به شما می دهد که بدون کوچکترین دردسر از کلیه امکانات مایا در کنار Ruins Shatter بهره مند شوید. شرکت سازنده Ruins Shatter یک پلاگین دیگر نیز در کنار این افزونه به نام Ruins Split قرار داده تا بتوانید با آن اجسام را تحت فشار گذاشته تا ترک بخورند و بروی آنها شیار های ترک ایجاد شود.

ruins45 04

که با این درد اگر در بند در مانند درمانند
aseman_parvaz10@yahoo.com
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها