0

آموزش جلوه های ویژه

 
parseman_110
parseman_110
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : فروردین 1392 
تعداد پست ها : 10829
محل سکونت : فارس

پاسخ به:پاسخ به:آموزش جلوه های ویژه
یک شنبه 12 بهمن 1393  8:20 PM

معرفی Escher for Nuke و خصوصیات آن

 

escher_01

Escher به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول شامل پلاگین های ویژه محیط سه بعدی و بخش دوم شامل پلاگین های نور و انتزاعی می باشد.در بخش محیط سه بعدی پلاگین های بی نظیری در ارتباط با فعالیت های MultiPass Rendering مشاهده خواهید کرد. این پلاگین ها شامل Node هایی برای Normal Pass , Depth Pass , AO Pass , Reflect Pass , Light Probe و Shader های وابسته به آن می باشد.

escher_02

Escher با پلاگین های خود کمبود های موجود در محیط سه بعدی Nuke را مرتفع ساخته و طبق خبرهای ارسالی از شرکت Artixels قرار است تعداد این پلاگین ها تا پایان سال 2012 به 30 عدد برسد. بنابراین میتوان امیدوار بود که هر ماه چندین پلاگین جدید به این محصول اضافه خواهد شد. در حال حاضر Escher دارای 8 پلاگین برای نورپردازی 2.5D و 2 پلاگین برای پردازش تصاویر در اختیار کاربران قرار می دهد.

escher_04

Escher همچنین در محیط رندرینگ Shader های متنوعی مانند Lambertian Shader را ارائه داده است که امکان رندرینگ مدلها توسط MultiPass ها را در درون محیط Nuke با بالاترین کیفیت امکان پذیر می سازد. ترکیب Node های ارائه شده توسط Escher و همچنین shader های آن مانند Occulusion کاربران را قادر می سازد مدل های سه بعدی خود را و همچنین تصاویر رندر شده خود را که به صورت Multi Pass رندر شده است را در Nuke پردازش نمایند.

escher_05

بخش دوم پلاگین های Escher شامل پلاگین های انتزاعی می باشد. با استفاده از این سری افزونه های میتوانید طرح های Abstract خود را با قدرت بسیار بالا ایجاد نمایید. این پلاگین در حقیقت نوعی ساختار مابین Fluid و Particle را در محیط Nuke ارائه می دهد که قابلیت هایی همچنون Z Depth را با خود یدک می کشد.

escher_03
که با این درد اگر در بند در مانند درمانند
aseman_parvaz10@yahoo.com
تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها