پاسخ به:پاسخگویی به تمامی سوالات در مورد تلفن همراه!
دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 12:20 AM
سلام و خسته نباشید
با توجه به شواهد و اطلاعاتی که گفتین اگه اشکال نرم افزاری نباشه اشکال سخت افزاری داره ولی شما اگه اخیرا گوشیتون رو اپدیت کردین شاید از اون باشه یا برعکس چک کنید ببینید اپدیت داره حتما اپدیت کنید یا اگه اطلاعات مهمی ندارید گوشیتون رو یکبار ریسیت کنید شاید یخاطر نرم افزارهای مختلف رو سیم دو و کارکردش تاثیر گذاشته
اگه هم خاستین ریسیت کنین حتما بکاپ تهیه فرمایید یا از طریق رم یا سینک گوگل یا گوگل درایو
این کارها رو بکنید شاید درست بشه اگه نشد باید به گارانتی ارجاع دهید تا توسط نمایندگیش بررسی بیشتر بشه
باتشکر
Android , iOS , Windowsphone , Symbian , Java, Mobile Review ,Learning