پاسخ به:سرویس جدید گوگل برای ردیابی گوشی های اندرویدی
سه شنبه 28 تیر 1401 4:03 PM
برای تأیید موفقیت کمپین های تبلیغاتی Google، همراه با راهنمای راه اندازی ردیابی کانورژن Conversion Tracking در گوگل ادز اطمینان از متمرکز بودن کلیک ها، تأیید تبدیل بهتر است. تجزیه و تحلیل اقدامات مشتریان پس از کلیک بر روی تبلیغات گوگل بسیار ارزشمند خواهد بود.
شما تبلیغات گوگل را با یک هدف خاص شروع می کنید. برای مثال، افزایش تنوع تماسها، افزایش فروش ناخالص، افزایش تنوع مشترکین نشریات، افزایش تنوع درخواستهای جلسه با استفاده از انواع مرتبط.