پاسخ به:آیه نورانی شب سی ام ماه مبارک رمضان
پنج شنبه 17 مرداد 1392 9:47 PM
امورى که در این عالم و در چهار دیوارى زمان قرار دارند، قبل از اینکه موجود شوند نزد خدا ثابت بوده و در خزینههاى غیب او، داراى نوعى ثبوت مبهم و غیر مقدر بودهاند، اگر چه ما نتوانیم به کیفیت ثبوت آنها احاطه پیدا کنیم.ممکن است چیزهاى دیگر نیز در آن عالم ذخیره و نهفته باشد که از جنس موجودات زمانى نباشند، بنا بر این، باید گفت خزینههاى غیب خدا مشتمل بر دو نوع از غیب است: یکى غیبهایى که پا به عرصه شهود هم گذاشتهاند، و دیگرى غیبهایى که از مرحله شهادت خارجند و ما آنها را غیب مطلق مىنامیم.