پاسخ به javid1000
سه شنبه 22 اسفند 1391 7:41 AM
سلام خدمت شما مدیر خوب و فعال بخش انجمن ها
دوست عزیز منظور بنده از کرایه تاکسی و .... این بود که شما برای گارانتی یک محصولی لازمه خودتون شخصا به نمایندگی یا محلی که آن را تهیه کرده اید، مراجعه کنید و فروشنده به هیچ عنوان هزینه جابه جایی شما را پرداخت نمی کنه، حتی در برخی مواقع هزینه پست محصول شما به تهران یا جاهای دیگه واسه گارانتی را نیز از شما دریافت می کنند...پس راسخون نیز نمی تواند هزینه پست محصول شما را پرداخت کنه ولی در عوض ارسال مجدد آن را به صورت رایگان انجام می دهیم.
دوستان و همکاران ما و خود بنده، راه های مختلفی را برای حل مشکل شما بررسی کردیم و تلاش داشتیم تا محصول دیگری را برایتان جایگزین کنیم اما این کار واقعا مقدور نبود. چون قیمت اسپیکر مورد نظر شما بیشتر از ارزش اسپیکر خریداری شده بود. اگر پیگیری دوستان ما در بخش فروشگاه نبود، همین محصول نیز برای شما آماده نمی شد. اما انتظار داشتیم اگر به خاطر این تلاش و حس مسئولیت همکاران، از آن ها تشکر نمی کنید، لااقل این دوستان را متهم به رفتار نامناسب و .... نیز نکنید....