پاسخ به:خـــاطـــره یا جـــمــله راسـخـــونـــی خود را با ما در میان بگذارید
دوشنبه 21 اسفند 1391 2:30 AM
به نام یگانه آموزگار هستی
با سلام و احترام و عرض ادب
تولد پنج سالگی سایت راسخون رو ، به همه دست اندرکاران محترم و افرادی که واقعا" خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی در این سایت زحمت می کشند و به همه کاربران دوست داشتنی و فهیم سایت راسخون که در بین همه سایتها در ایران الگو هستند ، تبریک می گویم.
امیدوارم که با مشارکت خوب همه اعضاء هر سال این سایت بهتر از سال قبل شده و به امید خدا که همینجوری باقدرت و افتخار به راه خودش ادامه بده...
برای همه اعضاء آرزوی دلی خوش و تنی سالم و جیبی پر پول دارم.
خاطره ی خوش:
سال پیش در همین حوالی بود که توسط دوست عزیز،برترین کاربرراسخون آقا مهدی گل(mehdi0014)وبرادر عزیزم(hamed_yurdum) با سایت راسخون آشنا شدم ، پس از طی مراحلی و آشنا شدن با نحوه ی ایجاد و ارسال و معرفی پست ها توسط آقامهدی همشهری عزیز و دوست داشتنی...تونستم طی مدت کــوتاهی به جدول برترین کاربران پیش خودشون راه پیدا کنم..
یادمه،بعد از سیزده بدر بود که تو دانشگاه وقتی سر کلاس درس(استاتیک) نشسته بودم برادرم بهم زنگ زدوگفت:مدیریت تک تک تالارهای تلفن همراهو واست گرفتم اونقدخوشحال شدم که اون ساعت هیچی از درس نفهمیدم(محیط طوری بود که پیش خودم میگفتم کاربرطلایی!تعدادپست!مدیر!)وواقعیتی که وجود داشت:هیچکدوم ازاینا نه بخاطرامتیازبودونه حسنه،چون میدونستم امتیاز وحسنه کاربرد قدیمی خودشوازدست داده بود(نه میشد شارژخرید نه میشدمث سابق کلاباحسنه خریدکرد)و این امتیازها فقط تا کاربر طلایی2یا1 معناومفهوم پیدا میکردوحتی برای جمع کردنش علاوه بر ارسال چشمگیر وبیشمار پست،برای تک تک مقالات و..کـلیک و به جمع یک امتیاز آنها میپرداختیم(از سیر تا پیازش...
).واینم از خاطره ی زیبای مدیر شدن
خاطره ی تلخ:
در این اواخر با توجه به خرید لوازم جانبی کامپیوتر از فروشگاه داشتم..(پس از ثبت فاکتوردرفروشگاه) بعد از دو روز اعلام کردن که از این مدل محصول تمام شده اگر می شود با مدل دیگر عوض کنیم ، بخاطر اینکه از مدل پشنهاد شده قبلا خرید کرده بودیــم(توسط پسرعموم)...قبول نکردم، وبـعدا اعلام شد که از همون محصول یکیش مونده بود،واست فـرستادیم....
بـعد از رسـیدن محصول با کلی تست و امتحان مشخص شد که این محصول مشکل داره،باتوجه به اینکه تو دانشگاه بودم وکسی هم نبود اون محصولو بفرسته پدرمو مجبور کردمو گفتم: یه دقیقه برو اونو بفرست بنده خدا بااین وضعش(قطع پای کامل از ناحیه لگن(جانباز))رفته بود که بفرسته بهش گفته بودن این اسپیکر شکستنیه،علاوه بر کارتن خودش باید درست بسته بندی و ارسال بشه و...( از اینکه نیم ساعت پدرمو اونجا سرپا نگه داشته بودم واقعا خجالت کشیدم )؛...
علاوه بر مشکل اساسیش(عدم شناسایی فلش مموری)مشکل خراشیدگی و آمدن صدای آرمیچر در حالت عمودی هم وجود داشت...بعد از تماس های پیاپی که هر روز داشتم،گفتم باشه قبوله با یه مدل دیگه از اسپیکر بفرستین ولی گفتن بخاطر اینکه باید خرید محصول باید ثبت بشه این کار شدنی نیست...با توجه به اینکه با هر کدوم از مسیولین صحبت کردم اقای نجاران مدیر ارشد عزیزمون با صحبتهایی که داشتیم فرمودن هزینه پست پیشتازتون هم درصورت ممکن متقبل میشیم و..ولی روز بعد که تماس گرفتم آقای کیانی عزیز فرمودن : وقتی با تاکسی رفت و آمد میکنین باید هزینشوهم بپردازید آقای نجاران نمیتونند چنین چیزی بگن همچین چیزی ممکن نیست...و نمیتوانیم محصولو هم عوض کنیم همون محصول خودتونو دادیم تعمیرش کردن همونو میفرستیم....
مساله هزینه محصول یا پیشتاز ویا تعویض نبود ولی از اینجور رفتارنامناسب وصحبت کردن واقعا شکه وناراحت شدم...
در پناه حق باشید.
بیست و يکم اسفند ماه یک هزار و سیصد و نود و یک شمسی
**یا مرتضی علی**
مدیریت:تالارهای دانشگاه،دانشجو
مدیریت سابق تالارهای تلفن همراه
صفحه اختصاصی:
اولین مدرسه عشق که تأسیس شد / درس عشق علی و فاطمه تدریس شد
گـل ادم چـو سـرشـتن به کاه ازلــی / اولـین کلمه که آمـوختند علـی بود علـی