براساس این گزاش، از مهمترین مزیت های اضافه شده به نسخه جدید محصول PCSM میتوان به سیستم تیکتینگ (Ticketing System) اشاره کرد.
شرکت پاندا سکیوریتی با انتشار نسخه جدید از محصول سازمانی Panda Cloud Systems Management (PCSM) امکان مدیریت از راه دور و نظارت و پشتیبانی برای انواع دستگاههای موجود در یک سازمان را تکمیل کرد.
به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، با تکمیل این محصول، کلیه مدیران فناوری اطلاعات شرکتها و سازمانها این امکان را خواهند داشت تا کنترل و حفاظت بیشتری بر روی فرآیندهای کسب و کار و همچنین ارائه پشتیبانی در مواقع لزوم داشته باشند.
براساس این گزاش، از مهمترین مزیت های اضافه شده به نسخه جدید محصول PCSM میتوان به سیستم تیکتینگ (Ticketing System) اشاره کرد.
این مزیت به کاربر نهایی این امکان را خواهد داد تا درخواست های پشتیبانی خود را از راه دور به گروه پشتیبان ارسال کند. همچنین مدیر واحد پشتیبانی می تواند با توجه به حجم فعالیت ها و همچنین اولویت بندی هر یک از درخواست ها، آنها را سازمان دهی کرده و از راه دور بین تکنسین ها تقسیم بندی کند.
از دیگر ویژگی های نسخه جدید محصول PCSM می توان به امکان کنترل کامل کامپیوتر از راه دور، اشاره کرد.
مدیران شبکه با کمک این مزیت می توانند صرف نظر از اینکه سیستم خاموش یا روشن است، در هر زمان و در هر کجا از وضعیت سیستم های درون سازمان، آگاه شده و بر کلیه پوشه ها، فرآیندها و سایر فعالیت های کاربران نظارت داشته باشند. این ویژگی در نهایت منجر به کاهش هزینه های سازمانی نیز خواهد شد چرا که مدیران می توانند بدون نیاز به روشن کردن سیستم ها، آنها را از راه دور کنترل و مدیریت کنند.
همچنین به لطف نسخه جدید این محصول، مدیران IT می توانند کنترل کاملی بر روی کلیه نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم های کاربران داشته باشند و از طریق سیاست های سازمانی هر یک را در فهرست مخصوص خود قرار دهند. به عنوان مثال نرم افزارهای غیرضروری و نامناسب در لیست سیاه قرار گیرند. نرم افزارهایی که نصب آنها فاقد اشکال است در لیست سفید و نرم افزارهایی که نصب و استفاده از آنها واجب است در لیست طلایی قرار داده شوند.
مدیریت کلیه دستگاه ها
امروزه بسیاری از مدیران و کارمندان علاوه بر سیستم های سازمانی از سایر دستگاه های قابل حمل شخصی نظیر تبلت، لپ تاب و موبایل در محیط کار استفاده می کنند. از این رو سازمان ها با نوع جدیدی از امنیت و چالش های امنیتی روبرو هستند. به همین دلیل مهمترین وظیفه مدیران IT سازمان تامین کامل امنیت بدون کوچکترین تاثیر منفی بر روی عملکرد کاربران است.
از آنجائیکه بیشتر این دستگاه ها از انواع مختلف سیستم عامل استفاده می کنند در اغلب موارد مدیریت و نظارت بر تک تک آنها کار دشواری است. به همین منظور شرکت پاندا سکیوریتی تا اواخر سال جاری میلادی پشتیبانی از سیستم عامل های اندروید، بلک بری و iOS را به محصول PCSM اضافه خواهد کرد.
این قابلیت به مدیران IT سازمان ها این امکان را می دهد تا در صورت بروز هرگونه حادثه مثل سرقت دستگاه ها، حتی با یک گوشی موبایل ساده و از هر زمان و از هر کجا، وضعیت دستگاه را کنترل کرده و مدت زمان پاسخگویی و عکس العمل را به حداقل برسانند.
ابزارهای سفارشی
و اما یک ویژگی دیگر! علاوه بر همه آنچه گفته شد، محصول بسیار ساده و پرکاربرد PCSM این امکان را دارد تا به نام تجاری نمایندگان فروش شرکت پاندا سکیوریتی در سراسر جهان شخصی سازی شود. این قابلیت باعث می شود تا نمایندگان به راحتی کلیه خدمات قابل ارائه به مشتریان خود را مدیریت کرده و همچنین مشتریان نسبت به اصلی بودن محصول و خدمات دریافتی خود اعتماد کامل داشته باشند.
علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول می توانند با شرکت ایمن رایانه پندار نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران به شمره تلفن ۸۸۱۷۰۸۰۱-۵ تماس و یا به وب سایت این شرکت به آدرس pandasecurity.ir مراجعه کنند.
سایر ویژگی ها
- دریافت هشدارهای مهم در خصوص احتمال بروز مشکل در تجهیزات IT سازمان
- امکان خودکار سازی فرایندهای مفید اما تکرار شونده در حوزه آی تی
- امکان ثبت اطلاعات و رخدادهای مهم مربوط به هر کدام از تجهیزات رایانه ای سازمان
- امکان مدیریت اصلاحیه ها برای بروز نگاه داشتن کلیه تجهیزات IT در سازمان
- امکان اطلاع از آخرین تغییرات در تجهیزات و قطعات سخت افزاری در شبکه سازمان و نحوه فعالیت آنها - جلوگیری از فعالیت های بی ارزش، خطرناک و یا نامناسب کارکنان سازمانی
- پنل مدیریتی صد در صد مبتنی بر فناوری ابر، بدون نیاز به حضور فیزیکی در شبکه
- بروزرسانی و بهسازی تمام ابزار و گزینه های مدیریتی در لحظه
- ارتباط های دو یا چند جانبه بسیار سریع و ساده
- عدم اختلال در فرایندهای عادی و معمول سازمان، توزیع سریع نرم افزار در سراسر شبکه
- امکان اطلاع از نحوه، مدت و کیفیت کارکرد کارکنان سازمانی
- صرفه جویی در زمان و هزینه های مربوط به پشتیبانی و مدیریت شبکه
- امکان شناسایی نرم افزارها و یا سخت افزارهای مشکل زا در سراسر شبکه سازمانی
- امکان بررسی کامل سیستم های سازمانی و حل سریع مشکلات احتمالی