نیسان مدل تازه 2011 Tiida را که یک مدل هاچ بک است با هدف...
نیسان مدل تازه 2011 Tiida را که یک مدل هاچ بک است با هدف بازار چین ارایه می کند. مدل تازه که ا به بازار چین عرضه می شود قرار است تا سال 1014 در 130 کشور جهان ارایه شود.
این مدل نخستین بار در سال 2005 به بازار چین معرفی شد و یکی از خودروهای پیشگام در بازار خودروهای کوچک در این کشور بود و تا سال 2010 توانست 85000 دستگاه بفروشد.
در بین فروش جهانی نیسان در 165 کشور ، Tiida یکی پرفروش ترین محصولات نیسان در سراسر جهان است.
نیسان جدید، خانواده های جوانی که کیفیت را در نظر دارند هدف قرار داده است.