اما هانکوک تنها به تولید لاستیک های غیر پنوماتیک و حذف مشکل پنجری اکتفا نکرده و بدنبال راه حلی برای مشکلات زیست محیطی لاستیک های از کار افتاده خودرو ها نیز بوده است . هانکوک تاکنون جزییات دقیقی از مواد بکار رفته و ساختار فنی لاستیک های غیر پنوماتیک خود منتشر نکرده اما بر موفقیت آمیز بودن تمامی تست های مربوط به طول عمر و کارکرد لاستیک ، مانند مقاومت در برابر ساییدگی و مقاومت در برابر برخورد با اجسام تیز ، مقاومت در برابر تحت فشار قرار گرفتن در پیچ ها یا ضربات وارده و همچنین مقاومت در برابر تغییرات دما و حتی جریان الکتریسیته تاکید داشته است . طرح های مختلف برای ساخت و تولید لاستیک های غیر پنوماتیک که نیازی به هوای داخل تایر ندارند همیشه مورد توجه کمپانی های مختلف بوده اما هانکوک اینبار با ارائه محصولی مقاوم و البته ساخته شده از مواد قابل بازیافت از رقبای خود پیشی گرفت . با نگاهی به موفقیت های Hankook iFlex در آزمایشات میتوان پیش بینی کرد که بزودی شاهد ارائه آنها برای استفاده عموم خواهیم بود و حتی بعضی از کارشناسان با خوشبینی امید به انقراض لاستیک های حال حاضر در ده سال آینده دارند . در هر حال این حرکت تحولی بزرگ در صنعت خودرو و همچنین خبر خوشی برای دوستداران محیط زیست که همیشه از آلایندگی های مختلف خودرو ها ناراضی هستند خواهد بود.