0

معرفی موتور سیکلت

 
h10101010
h10101010
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آذر 1389 
تعداد پست ها : 2709
محل سکونت : تهران

HYOSUNG GT249R
جمعه 12 آبان 1391  6:10 PM

HYOSUNG GT249R



 

موتورسیکلت  HYOSUNG GT249R (هیوسانگ جی. تی. 249 آر)  که در بازارهای جهانی آن را با نام  GT250R Commet R می شناسند، به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات هیوسانگ در سال 2005 وارد بازار شد و با ظاهری مدرن، قدرت یک موتورسیکلت اسپورت کلاس 250 سی سی را به نمایش گذاشت. فریم این موتورسیکلت از نظر اندازه، شبیه محصول حرفه ای تر هیوسانگ یعنی GT 650 طراحی شده است.

 

 

.

 

.

.

.

.

در کلاس 250 سی سی، موتورسیکلت های گوناگونی در بازار وجود دارد اما اکثر آنها سایز و قدرت کمتری نسبت به آنچه ادعا می شود دارند. اما GT249R اینگونه نیست و با داشتن اندازه و ابعادی در حد موتورسیکلت های 650 سی سی و با داشتن فلاپ های حرفه ای، نمای یک موتورسیکلت سنگین کلاس حرفه ای را به نمایش می گذارد.

.

.

.

 

.



انجین GT249R، با داشتن دو سیلندر نوع (V-twin) با داشتن 8 سوپاپ با چیدمان DOHC، بر اساس انجین های سوزوکی طراحی شده است. این موتورسیکلت از سیستم سوخت رسانی انژکتوری با کنترل الکترونیک (EFI) استفاده می کند.

.

.

با داشتن استاندارد  EURO 3 ، میزان پراکندگی مواد آلاینده در این موتورسیکلت از بسیاری از محصولات این کلاس پائینتر است. در صفحه سنجشگرهای GT249R نیز از سرعت سنج دیجیتال و دورسنج آنالوگ استفاده شده است.

.

در GT249R ، اصلاحاتی در خصوص موقعیت و حالت سواری، کاهش وزن نهایی، اصلاح کرپی، ایجاد طوقه های پهن تر و طراحی ظریف و صیقلی تشکیلات قسمت عقب انجام شده و چراغک های LED در این قسمت به کار گرفته شده است و در مجموع، قدرت بیشتر و ظاهری شیک تر به موتورسیکلت داده است.

.گلگیر عقب نیز به سادگی قابل تعویض است. در مورد طراحی زین نیز تغییراتی حاصل شده و وضعیت استقرار آن بهبود یافته است.

اگزوز GT249R با پوشش کاملاً صیقلی از جنس استیل، قابلیت تعویض و تقویت با اگزوزهای حرفه ای تر را دارا است.

.

.
در سیستم تعلیق این موتورسیکلت، از کمک های جلو با قطر 51 میلیمتر به صورت وارونه و غیرقابل تنظیم استفاده شده که با فریم های فولادی از نوع کلافی (گهواره ای) ترکیب شده اند و راهبری و کنترل بهتری را فراهم می کنند. GT249R با برتری نسبت به بسیاری از موتورسیکلت های SPORT در کلاس 250 سی سی، از دو دیسک در سیستم ترمز جلو با اندازه های 300 میلیمتر با سیلندرهای دوپیستونی استفاده می کند.

.

.این نوع سیستم ترمز که در  GT249R به کارگرفته شده معمولاً در موتورسیکلت های سنگین تر استفاده می شود. در سیستم ترمز عقب نیز یک دیسک 230 میلیمتری به کار گرفته شده است.

.

.

 

.

.

.

این موتورسیکلت در مجموع با این ویژگی ها در کلاس 250 سی سی، یک سر و گردن از بسیاری از رقبا بالاتر قرار می گیرد.

HYOSUNG GT249R  از سوی یکتاز سیکلت کویر به عنوان نماینده رسمی هیوسانگ کره جنوبی در ایران عرضه می شود.

یا صاحب الزمان

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها