TOYOTA
چهارشنبه 26 مهر 1391 3:31 PM
معرفی تو یو تا لند کروز GXR
توانسته تاثیر بسزایی و همچنین جایگاه ویژه ای داشته باشد.استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساختار بدنه و موتور آن در کنار تجربه ای بالغ بر 5 دهه تلاش جهت بهبود این خودرو بوده است.
با معرفی نسل هشتم تویوتا لندکروزر، بازهم شاهد رو نمایی آخرین فناوری مدرن در این خودرو بودیم که از مهمترین ویژگی های این نسل می توان به سیستم کنترل سربالایی (HAC) و سیستم کنترل سرازیری (DAC) ، سیستم کنترل تعادل خودرو در شرایط مختلف (VSC) به همراه سیستم کنترل کشش پویا (ATRC) ، سیستم (CCS) جهت هماهنگ سازی دور موتور با سیستم ترمز در سرازیری و سربالایی های تند، سیستم فنربندی پویا (KDSS) و دیگر ویژگی های همچون موتور پر قدرت 4700 سی سی (VXR) و 4000 سی سی (GXR) با تکنولوژی زمانبندی متغیر سوپاپ ها (VVT-i)، سیستم ضد قفل ترمز چند سطحی (MT-ABS)، کیسه هوای ایمنی مقابل، زانو و جانبی برای سرنشینان جلو و کیسه هوای ایمنی جانبی بالا و پایین برای سرنشینان عقب، سیستم تهویه هوای دوگانه با کنترل مجزا برای سرنشینان جلو و عقب، سیستم پیشرفته صوتی 6 دیسکی به همراه 6 بلندگو با کنترل صوتی چند منظوره بر روی فرمان که همواره شما را در هر شرایط جاده ای، آب و هوایی یاری می کند.
طول x عرض x ارتفاع ۱۸۹۰*۱۹۷۰*۴۹۵۰ mm
فاصله محورها 2850 mm
فاصله تا زمین 225
فاصله دو چرخ جلو و عقب 1680 / 1675
وزن خالص 2555 kg
سیستم تعلیق جلو مک فرسون استرانس
عقب استرات دوبل
ترمزها جلو / عقب دیسکی خنک شونده / دیسکی
حداقل شعاع گردش (متر) 5/9
حجم باک بنزین (لیتر) 93+45
سایز لاستیک 285/17R65
موتور -گیربکس-نوع 4.7 لیتر - 8 سیلندر - 32 سوپاپ - VVT-I 2UZ-FE
حجم موتور 4664cc
حداکثر خروجی (خالص SAE بدون سرب) 271اسب بخار در 5400 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور kg-m/rpm 41.8/3400
سیستم سوخت رسانی سیستم تزریق پاششی الکترونیک (انژکتوری)EFI