پاسخ به:بررسی و آسیب شناسی درگیری های انجمن(تاپیک ویژه ویژه)
چهارشنبه 26 مهر 1391 8:16 AM
نقل قول bivafa
سلام
به به باد آمد و بوی بی وفا اورد.
فکر می کردم شما با واژه درگیری مشکل داشتید. و این واژه رو خیلی منفی می دیدید.
منتظر واژه ای مثبت حداقل در پست های شما هستیم.
تا ما هم یاد بگیریم واژه های مثبت تاثیر گذارتر هم وجود دارد.تا از اونا استفاده کنیم.
تاکید من بیشر روی این هست که زمانی که عصبانی هستیم پست نزنیم.
اما اگر کاربری عصبانی شد و پست زد. طرف مقابل صبوری کنه.
اما اگر باز هم طرف مقابل صبوری نکرد. دیگران وارد قضیه می شوند. با دعوت به آرامش و حل و فصل قضیه از طرق دیگر.موضوع رو ختم می کنند.
سوال پیش میاد حل و فصل قضیه از طرق دیگر یعنی چه؟
در مشاجره ها یه فرد یا گروه که مورد اعتماد دو طرف هست ، میانجگری و به موضوع رسیدگی می کنه.نه اینکه به اون دامن بزنه.
یه وقت هست من مسئولین رو قبول دارم و برای من سند هستن.
یه وقت هست کاربر هم می تونه برای ما سند باشه و حکمشو بپذیریم.
اگر موارد بالا جواب نداد دیگه به ناچار از برخورد فیزیکی(غیر فعال کردن و حذف کردن و مواردی از این دست) استفاده میشه.
ما درگذشته تقریبا مورد اخر رو اول انجام می دادیم. اما الان خوشبختانه داره تغییراتی صورت می گیره. ما تغییر رو در مورد اخیر شاهد بودیم.
نظر شما چی هست؟
اگر قبول کنیم انجمن یک جامعه هست، پس باید قبول کنیم ممکنه در جامعه ای که افراد با سلایق مختلف وجود دارند اختلاف پیش بیاد و افرادی باشن که اختلاف رو حل کنند.
با احترام