0

بررسی و آسیب شناسی درگیری های انجمن

 
qodrat
qodrat
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : بهمن 1389 
تعداد پست ها : 12046
محل سکونت : تهران

پاسخ به:بررسی و آسیب شناسی درگیری های انجمن(تاپیک ویژه ویژه)
چهارشنبه 26 مهر 1391  8:16 AM

 

نقل قول bivafa 
 

سلام

به به باد آمد و بوی بی وفا اورد.

فکر می کردم شما با واژه درگیری مشکل داشتید. و این واژه رو خیلی منفی می دیدید.wink

منتظر واژه ای مثبت حداقل در پست های شما هستیم.

تا ما هم یاد بگیریم واژه های مثبت  تاثیر گذارتر هم وجود دارد.تا از اونا استفاده کنیم.

تاکید من بیشر روی این هست که زمانی که عصبانی هستیم پست نزنیم.

اما اگر کاربری عصبانی شد و پست زد. طرف مقابل صبوری کنه.

اما اگر باز هم طرف مقابل صبوری نکرد. دیگران وارد قضیه می شوند. با دعوت به آرامش و حل و فصل قضیه از طرق دیگر.موضوع رو ختم می کنند.

سوال پیش میاد حل و فصل قضیه از طرق دیگر یعنی چه؟

در مشاجره ها یه فرد یا گروه که مورد اعتماد دو طرف هست ، میانجگری و به موضوع رسیدگی می کنه.نه اینکه به اون دامن بزنه.

یه وقت هست من مسئولین رو قبول دارم و برای من سند هستن.

یه وقت هست کاربر هم می تونه برای ما سند باشه و حکمشو بپذیریم.

اگر موارد بالا جواب نداد دیگه به ناچار از برخورد فیزیکی(غیر فعال کردن و حذف کردن و مواردی از این دست) استفاده میشه.

ما درگذشته تقریبا مورد اخر رو اول انجام می دادیم. اما الان خوشبختانه داره تغییراتی صورت می گیره. ما تغییر رو در مورد اخیر شاهد بودیم.

نظر شما چی هست؟

اگر قبول کنیم انجمن یک جامعه هست، پس باید قبول کنیم ممکنه در جامعه ای که افراد با سلایق مختلف وجود دارند اختلاف پیش بیاد و افرادی باشن که اختلاف رو حل کنند.

با احترام

تشکرات از این پست
nargese_montazer nikbakht88 bivafa ravabet_rasekhoon
دسترسی سریع به انجمن ها