0

ترفندهاي آموزش آفيس

 
salamat595
salamat595
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : آبان 1391 
تعداد پست ها : 19536
محل سکونت : مازندران

پاسخ به:ترفندهاي آموزش آفيس
یک شنبه 6 اسفند 1391  1:54 PM

 

حذف سلول‌های خالی در اکسل
در صورتی که در حال کار بر روی یک فایل اکسل شامل سطرها و ستون‌های زیاد هستید، ممکن است نیازمند این شوید تا کلیه‌ی سلول‌های خالی موجود در فایل اکسل خود را شناسایی کرده و حذف کنید. این کار در اکسل به سادگی امکان‌پذیر است. در این ترفند به نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت.

 

بدین منظور:
ابتدا (ترفندستان) محدوده‌ای که قصد دارید سلول‌های خالی آن حذف شود را به حالت انتخاب دربیاورید.
اکنون کلید F5 را فشار دهید تا پنجره Go To نمایان شود.
سپس بر روی دکمه Special کلیک کنید.
اکنون گزینه Blanks را انتخاب کرده و بر روی دکمه OK کلیک کنید.
خواهید دید که با این کار تمامی سلو‌ل‌های خالی به حالت انتخاب درمی‌آیند.
برای حذف این سلول‌های خالی کافی است در تب Home، بر روی دکمه Delete کلیک کنید.

 

امضا بلد نیستیم انگشت میزنیم

http://s5.picofile.com/file/8139849018/%D8%A7%D8%AB%D8%B1_%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA.jpg

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها