پاسخ به:مقالات اقتصاد کشاورزی و توسعه
شنبه 20 خرداد 1391 9:50 PM
9 : اقتصاد كشاورزي و توسعه زمستان 1384; 13(52):155-180. |
جايگاه رهيافتهاي ترويجي در توسعه كشاورزي پايدار ايران |
حيدري علي قلي*,شهبازي اسماعيل,حسيني سيدمحمود |
* وزارت جهاد کشاورزی |
تروج کشاورزي به طور کلي شامل نظام آموزشي غيررسمي است که ارباب رجوع آن را عمدتا مردم روستاي با اشتغال اوليه کشاروزي تشکيل مي دهند. رهيافتهاي تروجي شکل و فرم کار و جوهر يک نظام ترويج است و نظام به کمک آنها انواعي از پيامها را تهيه مي کند و به مردم مي رساند. |
كليد واژه: |
![]() |
نسخه قابل چاپ |