پاسخ به:بانک مقالات پزشکی
یک شنبه 14 خرداد 1391 12:28 PM
9 : ارمغان دانش آذر و دي 1390; 16(5 (پي در پي 65)):480-488. |
تاثير آموزش همتايان بر استدلال باليني دانشجويان پزشکي مقاطع کارآموزي و کارورزي در بخش اورولوژي بيمارستان شهيد بهشتي ياسوج |
محرابي سي سخت صدراله,صناعي مقدم زينب,كريم زاده شيرازي كامبيز,رباني سيدمحمدرضا,نيك نام حميد,روزبهي امراله* |
* ياسوج، دانشگاه علوم پزشکي، دانشکده پزشکي، دفتر توسعه آموزش پزشکي و مرکز تحقيقات سلولي و مولکولي |
زمينه و هدف: در يادگيري از طريق همتايان، هم زمان دانشجويان به عنوان معلم و فراگير عمل مي کنند. هدف اين مطالعه بررسي تاثير آموزش به کمک همتايان بر مهارت هاي استدلال باليني دانشجويان پزشکي مقاطع کارورزي و کارآموزي بود. |
كليد واژه: استدلال باليني، همتايان، آموزش پزشکي، کارآموز، کارورز |
نسخه قابل چاپ |