پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
جمعه 29 اردیبهشت 1391 10:50 AM
6 : نوآوري هاي آموزشي زمستان 1382; 2(6):109-132. |
مقايسه تاثير چهار روش آموزش بر عملكرد دانش آموزان در دروس رياضي و آمار |
عالي مريم* |
در اين پژوهش، يک نمونه آماري از معلمان مدارس کرمان، روشهاي آموزشي يادگيري در حد تسلط و آموزش تلفيقي يادگيري در حد تسلط و همياري را به کار گرفتند تا به اين سوال پاسخ داده شود که: آيا عملکرد دانش آموزاني که با اين روشها آموزش ديده اند از عملکرد دانش آموزاني که به روش سنتي آموزش مي بينند بالاتر است؟ براي يافتن پاسخ به اين سوال، 277 نفر نمونه تحقيق در سه گروه مورد مطالعه قرار گرفتند: گروه اول 96 نفر تحت آموزش تلفيقي يادگيري در حد تسلط و همياري، گروه دوم 86 نفر تحت آموزش يادگيري در حد تسلط، و گروه سوم 95 نفر تحت آموزش سنتي. دو گروه اول و دوم گروههاي آزمايش و گروه سوم گروه گواه پژوهش را تشکيل مي دادند. |
كليد واژه: |
![]() |
نسخه قابل چاپ |