پاسخ به:مقالات مطالعات برنامه درسی
جمعه 29 اردیبهشت 1391 10:46 AM
1 : نوآوري هاي آموزشي بهار 1384; 4(11):11-34. |
مطالعه مقدماتي نظريه هوش چندگانه گاردنر، در زمينه موضوع هاي درسي و سازگاري دانش آموزان |
شريفي حسن پاشا* |
* دانشگاه آزاد اسلامي واحد رودهن |
اين پژوهش به منظور بررسي مقدماتي نظريه هوش چندگانه گاردنر اجرا شد. داده هاي مورد نياز با استفاده از پرسشنامه هوش چند گانه گاردنر که از پرسشنامه هاي دو گلاس و هرمز و پرسشنامه سازگاري بل برگرفته شده است، به دست آمد. همچنين براي کسب داده ها و از يک پرسشنامه محقق ساخته درباره يک گروه نمونه 120 نفري از دانش آموزان دوره متوسط شهر تهران در رشته هاي متفاوت نظري و فني و حرفه اي استفاده شد نتايج تجزيه و تحليل داده ها نشان داد که: |
كليد واژه: |
![]() |
نسخه قابل چاپ |